Jump to content
Korean Random

[Строгая модерация] Ночные сборки XVM / Nightly Builds


13

Recommended Posts

That reminds me of something...

 

:heh:

 

 

And somehow i can't make floating point value work with one singificant digit after decimal :/ ...

 

Add smth like this to the end: %0.1f

{{v.winrate%2d~%}} // 55%
{{v.winrate%0.1f~%}} // 55.3%
{{v.winrate%2d}} // 55
{{v.winrate%0.1f}} // 55.3
Link to comment
Short link
Share on other sites

фильтры убираются если все танки влезают, так же как и на стандартном клиенте. Я даже опцию делал чтобы можно было отключить их убирание.

Вот к этой опции еще бы добавить зеркальную опцию "Скрыть все фильтры" было бы вообще шикарно.

Link to comment
Short link
Share on other sites

 

:heh:

 

 

Add smth like this to the end: %0.1f

{{v.winrate%2d~%}} // 55%
{{v.winrate%0.1f~%}} // 55.3%
{{v.winrate%2d}} // 55
{{v.winrate%0.1f}} // 55.3

 

 

Now it works, i didn't know that f has to be postfix.

 

BTW: what about {{v.equipment}} and {{v.consumable}} macros?

And, {{v.xp}} returns some very low values, not true ones.

Link to comment
Short link
Share on other sites

Now it works, i didn't know that f has to be postfix.

 

 

'Hangar Macros'

 

\res_mods\xvm\doc\readme-en.txt, line 243 - Extended macros formatting rules

s - string, d - integer, f - float and so on

 

BTW: what about {{v.equipment}} and {{v.consumable}} macros?

 

\res_mods\xvm\doc\macros-hangar.txt - note 'TODO' next to these macros.

 

And, {{v.xp}} returns some very low values, not true ones.

 

Build 3231 shows the right values in {{v.xp%d}}.

But some previous builds indeed displayed numbers with 1 or 2 digits for "xp".

Edited by Meddio
Link to comment
Short link
Share on other sites

'Hangar Macros'

 

\res_mods\xvm\doc\readme-en.txt, line 243 - Extended macros formatting rules

s - string, d - integer, f - float and so on

 

 

\res_mods\xvm\doc\macros-hangar.txt - note 'TODO' next to these macros.

 

 

Build 3231 shows the right values in {{v.xp%d}}.

But some previous builds indeed displayed numbers with 1 or 2 digits for "xp".

 

 

I know, but integer are prefix and i assumed that all are.

 

If {{v.xp}} is corrected, than no problem, i'll wait

 

What about the rest?

And if we have equipment macros, maybe xvm could display all equimpent used during battle, finally? And, all crew skills and perks somewhere, too ;) if we are on crew.

Link to comment
Short link
Share on other sites

 

 

Как сделать так же, как у тебя в карусели (статистика по танку)?

Это ср. дамаг на танке...

      { "x": 105, "y": 15, "format": "<font face='Lucida Console' size='10'><font color='{{v.c_tdb}}'>{{v.tdb%4d}}</font>", "shadow": {} }
 
  • Upvote 1
Link to comment
Short link
Share on other sites

sirmax, интересно красится в "Достижениях" текущий %-побед при выборе танков. 3231. В логах ошибки есть. Проверил на чистом - та же беда.

Исправил. Ошибки с этим не связаны.

в логах что то как то много разного чего не было...

это нормально - тестовая версия

не работает ни чистый доход ни опыт экипажа , подскажите как кеш выковырять , ниразу не делал

еще раз пофиксил :)

  • Upvote 1
Link to comment
Short link
Share on other sites

Ребят подскажите на последнем ночнике 3223 вот такое в питоне проскочило. И при этом в бою отключилась камера.
 

2014-09-26 19:38:33: [ERROR] ./res_mods/0.9.3/scripts/client/gui/mods/lib\xpm.pyc
Traceback (most recent call last):
  File "xpm/mods/lib/xpm.py", line 134, in __event_handler
  File "scripts/client/Avatar.py", line 1049, in vehicle_onLeaveWorld
  File "scripts/client/Vehicle.py", line 630, in stopVisual
  File "scripts/client/VehicleAppearance.py", line 410, in destroy

В чем проблема?

Link to comment
Short link
Share on other sites

 

 

Точно блюрятся? Даже если размер установить?

ага, даже картинки танков грузил из клиента с установленными размерами, которые заданы, отчётливо видно

Link to comment
Short link
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...