Jump to content
Korean Random
13

[Строгая модерация] Ночные сборки XVM / Nightly Builds

Recommended Posts

That reminds me of something...

 

:heh:

 

 

And somehow i can't make floating point value work with one singificant digit after decimal :/ ...

 

Add smth like this to the end: %0.1f

{{v.winrate%2d~%}} // 55%
{{v.winrate%0.1f~%}} // 55.3%
{{v.winrate%2d}} // 55
{{v.winrate%0.1f}} // 55.3

Share this post


Link to post

Short link
Share on other sites

фильтры убираются если все танки влезают, так же как и на стандартном клиенте. Я даже опцию делал чтобы можно было отключить их убирание.

Вот к этой опции еще бы добавить зеркальную опцию "Скрыть все фильтры" было бы вообще шикарно.

Share this post


Link to post

Short link
Share on other sites

3231. В достижениях на вкладке техника % побед по аккаунту красится в цвет % побед выбранного танка:

post-6084-0-43107600-1411733858_thumb.jpg

post-6084-0-25963300-1411733865_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Short link
Share on other sites

sirmax, введи возможность смены координат для картинки танка в карусели

Share this post


Link to post

Short link
Share on other sites

 

:heh:

 

 

Add smth like this to the end: %0.1f

{{v.winrate%2d~%}} // 55%
{{v.winrate%0.1f~%}} // 55.3%
{{v.winrate%2d}} // 55
{{v.winrate%0.1f}} // 55.3

 

 

Now it works, i didn't know that f has to be postfix.

 

BTW: what about {{v.equipment}} and {{v.consumable}} macros?

And, {{v.xp}} returns some very low values, not true ones.

Share this post


Link to post

Short link
Share on other sites

Now it works, i didn't know that f has to be postfix.

 

 

'Hangar Macros'

 

\res_mods\xvm\doc\readme-en.txt, line 243 - Extended macros formatting rules

s - string, d - integer, f - float and so on

 

BTW: what about {{v.equipment}} and {{v.consumable}} macros?

 

\res_mods\xvm\doc\macros-hangar.txt - note 'TODO' next to these macros.

 

And, {{v.xp}} returns some very low values, not true ones.

 

Build 3231 shows the right values in {{v.xp%d}}.

But some previous builds indeed displayed numbers with 1 or 2 digits for "xp".

Edited by Meddio

Share this post


Link to post

Short link
Share on other sites

'Hangar Macros'

 

\res_mods\xvm\doc\readme-en.txt, line 243 - Extended macros formatting rules

s - string, d - integer, f - float and so on

 

 

\res_mods\xvm\doc\macros-hangar.txt - note 'TODO' next to these macros.

 

 

Build 3231 shows the right values in {{v.xp%d}}.

But some previous builds indeed displayed numbers with 1 or 2 digits for "xp".

 

 

I know, but integer are prefix and i assumed that all are.

 

If {{v.xp}} is corrected, than no problem, i'll wait

 

What about the rest?

And if we have equipment macros, maybe xvm could display all equimpent used during battle, finally? And, all crew skills and perks somewhere, too ;) if we are on crew.

Share this post


Link to post

Short link
Share on other sites

3230

только увидел пропал опыт экипажа в результатах

'Скрин'

Как сделать так же, как у тебя в карусели (статистика по танку)?

  • Downvote 5

Share this post


Link to post

Short link
Share on other sites

 

 

Как сделать так же, как у тебя в карусели (статистика по танку)?

Это ср. дамаг на танке...

      { "x": 105, "y": 15, "format": "<font face='Lucida Console' size='10'><font color='{{v.c_tdb}}'>{{v.tdb%4d}}</font>", "shadow": {} }
 
  • Upvote 1

Share this post


Link to post

Short link
Share on other sites

sirmax, интересно красится в "Достижениях" текущий %-побед при выборе танков. 3231. В логах ошибки есть. Проверил на чистом - та же беда.

Исправил. Ошибки с этим не связаны.

в логах что то как то много разного чего не было...

это нормально - тестовая версия

не работает ни чистый доход ни опыт экипажа , подскажите как кеш выковырять , ниразу не делал

еще раз пофиксил :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post

Short link
Share on other sites

 

Это ср. дамаг на танке...

      { "x": 105, "y": 15, "format": "<font face='Lucida Console' size='10'><font color='{{v.c_tdb}}'>{{v.tdb%4d}}</font>", "shadow": {} }
 

Спасибо большое)

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post

Short link
Share on other sites

Ребят подскажите на последнем ночнике 3223 вот такое в питоне проскочило. И при этом в бою отключилась камера.
 

2014-09-26 19:38:33: [ERROR] ./res_mods/0.9.3/scripts/client/gui/mods/lib\xpm.pyc
Traceback (most recent call last):
  File "xpm/mods/lib/xpm.py", line 134, in __event_handler
  File "scripts/client/Avatar.py", line 1049, in vehicle_onLeaveWorld
  File "scripts/client/Vehicle.py", line 630, in stopVisual
  File "scripts/client/VehicleAppearance.py", line 410, in destroy

В чем проблема?

Share this post


Link to post

Short link
Share on other sites

иконки в карусели через img блюрятся, а через scr не работает

Edited by XSerzHX

Share this post


Link to post

Short link
Share on other sites

Точно блюрятся? Даже если размер установить?

Share this post


Link to post

Short link
Share on other sites

 

 

Точно блюрятся? Даже если размер установить?

ага, даже картинки танков грузил из клиента с установленными размерами, которые заданы, отчётливо видно

Share this post


Link to post

Short link
Share on other sites

@sirmax, насчет damageRating для уровней < 5, если что то делал, то не работает. а если нет, то просто напомню 

заработало!

Edited by RobinHood

Share this post


Link to post

Short link
Share on other sites

может ввести {{v.c_hitsRatio}} - цвет для процента попадания

  • Upvote 2

Share this post


Link to post

Short link
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...