Jump to content
Korean Random

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/17/2020 in all areas

  1. 4 points
    Unified Editor for WoT 1.7.1: https://download.openwg.net/editor/unified_editor_1.7.1.1.zip
  2. 2 points
    XVM is truly the swiss-army knife of utils. The first mod I ever installed, and the sole reason I bothered with mods was to stop click-spammers. Yes I know it's easy to block them, but some players are just excited and they don't realise how disruptive there behaviour can be. Now I'm hoping that XVM would have something in it's infinite treasure chest that could easily block repeated minimap clicks at the exact same spot, and that I've just not found how to turn it on yet? If it's not available, then please consider something along these lines. We have precision clicks for people with XVM and quadrant clicks for people without. My hope is that we could quash repeats within a 15 second window. This way spamming players could continue clicking and everybody else would be less annoyed. Thank you all for your time, and I'm sorry if it's really obvious and I just missed it. Rhopegorn.
  3. 2 points
    "Нет, нельзя" написать куда проще чем пару символов банальной регулярки. Тебе просто вставить в конфиг а не понимать. В конфиге применена функция подобна "найти и заменить" в текстовых редакторах где pattern типа найти а repl на типа что заменить Здесь он просто покоцал текст используя группировку в регулярках. Круглыми скобками нарезаем и командой \1 где цифра порядковый номер куска Ну а почему пайтону надо писать 2 бэкслеша \\1 \\2 а не 1 и как он так пожадничал и в 5 символов выпилил всю строку гуглони-ка сам.
  4. 1 point
    @sergey spb , лицензионный файл подключен к проекту, см. пункт: 5. Снимаем ограничения бесплатной версии Wwise
  5. 1 point
    Так с запозданием, вот тебе пример: { "pattern": "(<font color='#[A-F0-9]{6}'>Получено бон: <font color='#[A-F0-9]{6}'>[\\d ]+</font></font>)([^?]+)(<font color='#[A-F0-9]{6}'>Получено кредитов: <font color='#[A-F0-9]{6}'>[\\d ]+</font></font>)", "repl": "\\3\\2\\1" }
  6. 1 point
    Это было поправлено в прошлый раз. Перекачайте актуальную версию с шапки.
  7. 1 point
    05.02.19 версия 1.7.1: - обновлен до актуальной версии WOT и XVM; - исправление ошибок с иконками, доработка панелей в ушах.
  8. 1 point
    04.02.19 версия 1.7: - обновлен до актуальной версии WOT и XVM; - много изменений в ушах, все описывать нет смысла, лучше раз увидеть )) - и да сфера разлета осколков теперь будет через Ctrl. - основная идея - разгрузка интерфейса дефолтного состояния (оставлена самая нужная информация) и перенос расширеной информации в альтернативный режим (вся статистика и дополнительный функционал вызывается через Alt) Важно: при обновления со старой версии обязательно переустановить шрифты.
  9. 1 point
    World Editor для WoT 1.7.1 будет задержан из-за работ по подготовке новой версии редактора (также известного как Unified Editor). World Editor for WoT 1.7.1 will be delayed due to the transition to a new editor platform (also known as Unified Editor).
  10. 1 point
    В клиенте везде уже закомпиленый space.bin, он и не откроет. В комплекте с WE идет исходник базового ангара, от которого и остается плясать.
  11. -1 points
    That's the point - there isn't.
  12. -1 points
    I assume you're not part of the dev team, you're just rearranging the elements of my question there... The anonymousColor value discussed is in colors.xc. Why would two different formats be used throughout XVM the first place?
  13. -1 points
    I'm not a part of the dev team and I'm not "rearranging elements" of your question. I explained to you (more or less) why a different format is used and that it's not related to how colors are defined in colors.xc in general, because as I also explained to you earlier, you can define that value pretty much anywhere in the config. Why are there different formats used throughout the XVM config is a different question and that I can't answer, because I'm not sure myself. Generally, wherever HTML code appears, the #RRGGBB format is used. Elsewhere the other one is used. I believe it was discussed somewhere on the forum before.
  14. -1 points
×
×
  • Create New...