P.S.Enot Posted March 6 Share Posted March 6 (edited) myHP.py - на Leste и WG все летит супер Edited March 6 by P.S.Enot @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
ktulho Posted March 6 Author Share Posted March 6 Обновлен для 1.24.0.0 WG скрипт collection.py из аддона Макросы для "ушей", маркеров и миникарты 1 @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
ktulho Posted March 6 Author Share Posted March 6 21.02.2024 в 22:50, ktulho сказал: Переделал логику, надо потестить. quicklyLeave.py 1 kB · 6 скачиваний Обновил в шапке скрипт quicklyLeave.py из аддона Быстрый выход из боя 2 @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
Aslain Posted April 28 Share Posted April 28 (edited) There is this problem, where when I have Auto scale and 4K resolution, the consumable bar is gone and only HP bar is visible: @ktulho Can this be fixed to support scale x2 (Auto) in 4K resolution, maybe other high resolutions as well? Is there universal code for all resolutions and UI scales? "consumablesPanel": { "$delay": 4000, "y": "{{py:math.sub({{py:xvm.screenHeight}}, 80)}}" } Added "$interval": 5000 but it doesn't make any difference. Edited April 28 by Aslain @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
yepev Posted April 30 Share Posted April 30 @Aslain I saw that @Kurzdor added support for non-standard scales in XVM in one of the latest builds. 2 @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
Aslain Posted April 30 Share Posted April 30 (edited) 1 hour ago, yepev said: @Aslain I saw that @Kurzdor added support for non-standard scales in XVM in one of the latest builds. Yes, I forgot to post here, that it fixed this problem. Thank you Kurzdor :) Edited April 30 by Aslain 2 @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
yepev Posted April 30 Share Posted April 30 53 minutes ago, Aslain said: Thank you. Thanks to @Kurzdor 1 @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
P.S.Enot Posted May 1 Share Posted May 1 Здравствуйте обновите пожалуйста скрипт Таймер для шестого чувства, а то в игре с ним сейчас стало сразу две лампочки 6 чувства показывать. @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
RAPTOR_GA Posted May 1 Share Posted May 1 2 часа назад, P.S.Enot сказал: Здравствуйте обновите пожалуйста скрипт Таймер для шестого чувства, а то в игре с ним сейчас стало сразу две лампочки 6 чувства показывать. Почитайте здесь: @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
P.S.Enot Posted May 1 Share Posted May 1 13 минут назад, RAPTOR_GA сказал: Почитайте здесь: этот вариант не подходит да и не то совсем . Я там пояснял что проще через флешку тогда ее скрывать как то так sixthSense.swf но на кой мне это лишнее. просто нужно скрипт как то подкорректировать да и все. я просто не селен в этом. Не смотря что во флешке картинки видны и присутствуют. В игре они не проявляют себя так как они там вырублены. Выложил может кому то пригодится @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
eug.ramires Posted May 4 Share Posted May 4 (edited) На Лесте py_macro collection.py в xvm логе ошибка 2024-05-04 22:27:39: [ERROR] Traceback (most recent call last): File "res_mods/mods/xfw_packages\xvm_pymacro\python\__init__.py", line 88, in __load_lib __execute(code, file_name, {'xvm': XvmNamespace}) File "res_mods/mods/xfw_packages\xvm_pymacro\python\__init__.py", line 80, in __execute raise ExecutionException("{} at file '{}' line {}: {}".format(error_name, file_name, line_number, message)) ExecutionException: AttributeError at file 'res_mods/configs/xvm/py_macro\collection.py' line 45: type object 'PlayerMessages' has no attribute '_PlayerMessages__onShowPlayerMessageByCode' python.log xvm.log Edited May 4 by eug.ramires @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
ktulho Posted May 5 Author Share Posted May 5 @eug.ramires не проверял collection.py @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
eug.ramires Posted May 5 Share Posted May 5 1 час назад, ktulho сказал: @eug.ramires не проверял collection.py 6 kB · 3 скачивания Спасибо! Ошибок в логе нет! @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
HEKPOMAHT Posted May 17 Share Posted May 17 14.06.2017 в 22:49, ktulho сказал: Быстрый выход из боя: срабатывает в стальном охотнике, когда танк ещё живой replay_last_battle — копия.wotreplay @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
HEKPOMAHT Posted September 17 Share Posted September 17 17.05.2024 в 18:44, HEKPOMAHT сказал: срабатывает в стальном охотнике, когда танк ещё живой ЛФ.wotreplay @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
RegularMan Posted Friday at 09:23 AM Share Posted Friday at 09:23 AM Быстрый выход из выходит и в режиме Ваффентрагера, и я так предполагаю будет выходить и во всяких стальных охотниках. Может быть сделать проверку на ти боя и делать это только в рандомных боях? @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.