-
Posts
2,648 -
Joined
-
Days Won
23
yepev last won the day on July 4
yepev had the most liked content!
Reputation
317 ⭐⭐⭐Recent Profile Visitors
12,701 profile views
-
Подозрение, что моды льют информацию "налево"
yepev replied to Krabsler's topic in Modding General Discussion
@Krabsler чел, ты пьян? Тебе высказали предположения, а не обвинения. Ты сам решил сделать это обвинениями. Нормальному челу тут бы помог Wireshark, но тебе поможет только психотерапия и прекращение употребления психоактивных веществ. -
Подозрение, что моды льют информацию "налево"
yepev replied to Krabsler's topic in Modding General Discussion
@Krabsler >99.999999% вероятность что это просто шиза. <0.000001% вероятность что если ты юзаешь какую-то запрещёнку или говномоды моды от васянов, то они сливают тебя. -
-
Bro, a one-time payment for a mod is too much, especially since any mod requires maintenance with each patch. You’d be better off splitting the sum into two parts: Pay any developer to configure XVM for you and implement features in areas not yet covered by XVM (like the hangar) and submit these features as merge requests to XVM repo. This way, they can be included in a mod that has been maintained for over a decade already. Donate to the well-maintained XVM mod, where most of the functionality is already implemented and only minor adjustments are needed, so they can continue maintaining it. This will make it more customizable and ensure it works for a longer period.
-
WGUS и кастомная загрузка клиента
yepev replied to SoprachevAK's topic in Modding General Discussion
Джейлбрейки существуют, но такой же простой фразой как в примере обычно не уговорить, потому что для таких чувствительных тем модели целенаправленно файнтюнятся на отказ. -
WGUS и кастомная загрузка клиента
yepev replied to SoprachevAK's topic in Modding General Discussion
@SoprachevAK спроси - почему не может? -
Вместо того, чтобы лопатить клиент и лончер, можно просто детектить ник в видеопотоке с помощью OCR и закрашивать его в OBS.
-
No, there is not an API. You should use Wargaming's API for that.
-
It doesn’t sound like a bug. Rather, it seems like a feature.