Pensioner 55 #439564 Posted August 31, 2018 А как всю мою писанину под спойлер прятать? Не разобрался, есть значки? Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
HEKPOMAHT 2,181 #439565 Posted August 31, 2018 Только что, Pensioner сказал: А как всю мою писанину под спойлер прятать? Не разобрался, есть значки? нужно подать коллективное прошение, что бы @Mr 13 добавил спойлер в редактор ---- а так можно посмотреть в этой теме: https://koreanrandom.com/forum/topic/45757-тупой-вопрос-как-поставить-спойлер-в-шапке-темы/ Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
Pensioner 55 #439566 Posted August 31, 2018 7 минут назад, HEKPOMAHT сказал: нужно подать коллективное прошение, что бы @Mr 13 добавил спойлер в редактор ---- а так можно посмотреть в этой теме: https://koreanrandom.com/forum/topic/45757-тупой-вопрос-как-поставить-спойлер-в-шапке-темы/ СПС получилось со второго раза, а со старым скриптом работает на итальяцах, а вот сейчас играл на арте там всё сломалось придётся новый всё таки юзать. Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
ktulho 5,793 #439575 Posted August 31, 2018 @Pensioner Скиньте старый скрипт reloading.py Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
HEKPOMAHT 2,181 #439576 Posted August 31, 2018 3 минуты назад, ktulho сказал: Скиньте старый скрипт reloading.py https://koreanrandom.com/forum/topic/37259-прицел-без-сведения-средствами-xvm/?do=findComment&comment=430876 Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
Pensioner 55 #439577 Posted August 31, 2018 reloading.py Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
ktulho 5,793 #439586 Posted August 31, 2018 Поправил скрипт. Этот конфиг на риплеях вроде правильно работает. reloading.py Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
Pensioner 55 #439597 Posted August 31, 2018 В игре работает только что показывает потом на реплеях рассмотрю. Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
SmashPuppet 72 #439681 Posted September 1, 2018 18 hours ago, ktulho said: Поправил скрипт. Этот конфиг на риплеях вроде правильно работает. reloading.py In case you are interested, I went into battle to test with the above reloading.py for my own config, now works for individual shells for Italians but not sure if it accounts for crew skill, equipment, consumables or something else. Indicators on left side, from top to down: Time between shots ( 2.00 ) Reload of entire drum / status (currently Full ) Reload time for each individual shell ( Currently 0.13 ) - Should be saying "READY" However, as soon as a shot is fired, the reload times match but fall out of synchronization. Bottom two elements on left, both indicate 5.29 seconds ( which is correct ) Though when finished reloading, the bottom left indicator for an individual shell is not completed. 0.18 seconds left though it is actually completely reloaded. In case I am asked for the files: 20180901_0804_italy-It13_Progetto_M35_mod_46_38_mannerheim_line.wotreplay battleLabels.xcbattleLabelSight.xc Using all updated scripts on the main post except for reloading.py that has been quoted above. Cheers! 1 Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
Pensioner 55 #439687 Posted September 1, 2018 Не понял что написано в посте выше но я с ним согласен , часто показывает что остаются доли сек до зарядки последнего снаряда когда он уже заряжен в барабан. При просмотре с замедлением, видно что время при зарядки каждого снаряда не доходит до нуля (остаются эти доли сек) и начинается отсчёт зарядки нового снаряда может в этом дело. 1 Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
SmashPuppet 72 #439688 Posted September 1, 2018 3 minutes ago, Pensioner said: Не понял что написано в посте выше но я с ним согласен , часто показывает что остаются доли сек до зарядки последнего снаряда когда он уже заряжен в барабан. При просмотре с замедлением, видно что время при зарядки каждого снаряда не доходит до нуля (остаются эти доли сек) и начинается отсчёт зарядки нового снаряда может в этом дело. Exactly. That was what I was saying. =D You understood perfectly! Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
ktulho 5,793 #439703 Posted September 1, 2018 3 часа назад, SmashPuppet сказал: Reload time for each individual shell ( Currently 0.13 ) - Should be saying "READY" Исправил reloading.py 2 Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
SmashPuppet 72 #439704 Posted September 1, 2018 (edited) 2 hours ago, ktulho said: Исправил reloading.py Great work again. Cheers! All that needs to be done now is look into the configuration to see if changes need to be made for the colour shifting ( {{sight.dynamic_colorRGB (color_100, color_0, percent, maximum)}} ) during the reload for the single shells in Italian autoloaders. It is always white. I do not know if it is a bug or might just be the way I am using the macro. I'll post again once I have more detail. Edited September 1, 2018 by SmashPuppet Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
Pensioner 55 #439713 Posted September 2, 2018 9 часов назад, ktulho сказал: Исправил reloading.py Спасибки! Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
SmashPuppet 72 #439822 Posted September 2, 2018 (edited) There is this though. Again, only with Italian autoloaders when using: {{py:sight.dynamic_colorXXX({{.sight.colors.{{py:map.kind}}}}, 0xFF5D00,{{py:sight.reloadPercent}})}} as an example. Works great with all other types of tank. 2018-09-02 16:36:36: [ERROR] Traceback (most recent call last): File "res_mods/mods/xfw_packages\xvm_main\python\python_macro.py", line 157, in process_python_macro return (func(), deterministic) File "res_mods/mods/xfw_packages\xvm_main\python\python_macro.py", line 150, in <lambda> return (lambda: func(*args), deterministic) File "res_mods/configs/xvm/py_macro\reloading.py", line 221, in sight_reloadPercent return 0 if reloadTime == 0 else int((reloadTime - leftTime) * 100 // reloadTime) TypeError: unsupported operand type(s) for -: 'float' and 'NoneType' arg='sight.reloadPercent' Edited September 3, 2018 by SmashPuppet Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
ktulho 5,793 #439851 Posted September 3, 2018 @SmashPuppet Исправил. reloading.py 1 Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
13 3,395 #439852 Posted September 3, 2018 В 31.08.2018 в 21:21, HEKPOMAHT сказал: нужно подать коллективное прошение, что бы @Mr 13 добавил спойлер в редактор Не нужно. Спойлера не будет. Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
SmashPuppet 72 #439855 Posted September 3, 2018 12 minutes ago, ktulho said: @SmashPuppet Fixed . reloading.py No errors and works beautifully! Thank you! Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
ktulho 5,793 #439857 Posted September 3, 2018 Обновил в шапке скрипт reloading.py. 3 Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
WarPet 97 #440256 Posted September 6, 2018 (edited) Подскажите пожалуйста какие значения принимает {{py:sight.shellType}} ? Вот такая конструкция не хочет работать : "alpha": "{{py:sight.shellType=high_explosive?{{a:hp-ratio}}|{{py:sight.damageShell>={{hp}}?100|0}}}}", Идея в том, чтобы при заряженом фугасе срабатывало другое условие. НО при заряженом фугасе срабатывает всегда вот это: {{py:sight.damageShell>={{hp}}?100|0}} вместо желаемого этого: {{a:hp-ratio}}. Edited September 6, 2018 by Peqpepu Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites