Rakoobraznyj Posted June 17, 2014 Share Posted June 17, 2014 стою на захвате 1, а в риплее отображается как будто 2 на захвате. у всех так ? 1 @ Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
sech_92 Posted June 17, 2014 Share Posted June 17, 2014 а в риплее не включена ускоренная промотка? а то с ней некорректно работает. Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
GPCracker Posted June 17, 2014 Share Posted June 17, 2014 python.log ..... Traceback (most recent call last): File "scripts/client/gui/Scaleform/Flash.py", line 277, in __call__ File "scripts/client/gui/Scaleform/Flash.py", line 261, in handleExternalInterfaceCallback File "scripts/client/gui/Scaleform/Minimap.py", line 242, in onLightPlayer File "scripts/client/gui/Scaleform/Minimap.py", line 738, in __callEntryFlashException: invokePy2As - Failed to invoke method. ..... Эта ошибка сыплется в больших количествах в лог, появляется после установки XVM. Скорее всего связана с отсутствием (невыполнимостью) необходимого метода в swf файлах. Замечал где-то с версии 0.8.10, в xvm-5.3.2-test1 тоже присутствует. Дико надоедает, ибо найти что-то нужное в куче мусора логах становится проблематично. Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
sirmax Posted June 17, 2014 Share Posted June 17, 2014 Эта ошибка сыплется в больших количествах в лог, появляется после установки XVM. Скорее всего связана с отсутствием (невыполнимостью) необходимого метода в swf файлах. Замечал где-то с версии 0.8.10, в xvm-5.3.2-test1 тоже присутствует. Дико надоедает, ибо найти что-то нужное в куче мусора логах становится проблематично. 99.9% - криво установлен мод. Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
Rakoobraznyj Posted June 18, 2014 Share Posted June 18, 2014 не включена ускоренная промотка? а то с ней некорректно работает. пересмотрел, да перемотка включена, при х1 скорости все нормально. 1 @ Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
seriych Posted June 18, 2014 Share Posted June 18, 2014 Если при "allowHpInPanelsAndMinimap": false, в ушах в extraFields используется макросы hp, то в этих ушах не отображаются иконки танков. код "medium2": { // Width of the player's name column, 0-250. Default is 46. // Ширина поля имени игрока, 0-250. По умолчанию: 46. "width": 200, // Display format for the left panel (macros allowed, see readme-en.txt). // Формат отображения для левой панели (допускаются макроподстановки, см. readme-ru.txt). "formatLeft": "<textformat leading='9' tabstops='[25,50,75,190]'><font color='#DDDDDD'><font face='Consolas' size='13' color='{{c:kb}}'>{{kb%2d~k|--k}}</font><tab><font face='Consolas' size='13' color='{{c:t-battles}}'>{{t-hb%2d~h|--h}}</font><tab><font face='Webdings' size='11' color='{{c:xwn8}}'> n</font></font><tab><font face='$TextFont' size='12'>{{name%.12s~..}}<font size='11' color='#FFCC66'>{{clan}}</font></font><tab> </textformat>", // Display format for the right panel (macros allowed, see readme-en.txt). // Формат отображения для правой панели (допускаются макроподстановки, см. readme-ru.txt). "formatRight": "<textformat leading='9' tabstops='[125,150,175]'><font face='$TextFont' size='12'>{{name%.12s~..}}<font size='11' color='#FFCC66'>{{clan}}</font></font><tab><font color='#DDDDDD'><font face='Consolas' size='13' color='{{c:kb}}'>{{kb%2d~k|--k}}</font><tab><font face='Consolas' size='13' color='{{c:t-battles}}'>{{t-hb%2d~h|--h}}</font><tab><font face='Webdings' size='11' color='{{c:xwn8}}'> n</font></font></textformat>", // Display format for frags (macros allowed, see readme-en.txt). // Формат отображения фрагов (допускаются макроподстановки, см. readme-ru.txt). "fragsFormatLeft": "<b>{{frags}}</b>", "fragsFormatRight": ${"playersPanel.medium2.fragsFormatLeft"}, "extraFieldsLeft": [ { "x": 0, "y": 1, "h": 22, "w": "{{hp-max:225}}", "bgColor": "0x13C313", "alpha": 15 }, { "x": 0, "y": 1, "h": 22, "w": "{{hp:225}}", "bgColor": "0x13C313", "alpha": 50 } ], "extraFieldsRight": [ { "x": 0, "y": 1, "h": 22, "w": "{{hp-max:225}}", "bgColor": "0xD30C0C", "alpha": 15 }, { "x": 0, "y": 1, "h": 22, "w": "{{hp:225}}", "bgColor": "0xD30C0C", "alpha": 50 } ] }, Убираем макросы hp например из левого уха и вуаля: код "medium2": { // Width of the player's name column, 0-250. Default is 46. // Ширина поля имени игрока, 0-250. По умолчанию: 46. "width": 200, // Display format for the left panel (macros allowed, see readme-en.txt). // Формат отображения для левой панели (допускаются макроподстановки, см. readme-ru.txt). "formatLeft": "<textformat leading='9' tabstops='[25,50,75,190]'><font color='#DDDDDD'><font face='Consolas' size='13' color='{{c:kb}}'>{{kb%2d~k|--k}}</font><tab><font face='Consolas' size='13' color='{{c:t-battles}}'>{{t-hb%2d~h|--h}}</font><tab><font face='Webdings' size='11' color='{{c:xwn8}}'> n</font></font><tab><font face='$TextFont' size='12'>{{name%.12s~..}}<font size='11' color='#FFCC66'>{{clan}}</font></font><tab> </textformat>", // Display format for the right panel (macros allowed, see readme-en.txt). // Формат отображения для правой панели (допускаются макроподстановки, см. readme-ru.txt). "formatRight": "<textformat leading='9' tabstops='[125,150,175]'><font face='$TextFont' size='12'>{{name%.12s~..}}<font size='11' color='#FFCC66'>{{clan}}</font></font><tab><font color='#DDDDDD'><font face='Consolas' size='13' color='{{c:kb}}'>{{kb%2d~k|--k}}</font><tab><font face='Consolas' size='13' color='{{c:t-battles}}'>{{t-hb%2d~h|--h}}</font><tab><font face='Webdings' size='11' color='{{c:xwn8}}'> n</font></font></textformat>", // Display format for frags (macros allowed, see readme-en.txt). // Формат отображения фрагов (допускаются макроподстановки, см. readme-ru.txt). "fragsFormatLeft": "<b>{{frags}}</b>", "fragsFormatRight": ${"playersPanel.medium2.fragsFormatLeft"}, "extraFieldsLeft": [ { "x": 0, "y": 1, "h": 22, "w": "0", "bgColor": "0x13C313", "alpha": 15 }, { "x": 0, "y": 1, "h": 22, "w": "0", "bgColor": "0x13C313", "alpha": 50 } ], "extraFieldsRight": [ { "x": 0, "y": 1, "h": 22, "w": "{{hp-max:225}}", "bgColor": "0xD30C0C", "alpha": 15 }, { "x": 0, "y": 1, "h": 22, "w": "{{hp:225}}", "bgColor": "0xD30C0C", "alpha": 50 } ] }, python.log XVM.log Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
BADoBEST Posted June 21, 2014 Share Posted June 21, 2014 5.3.2-test1 некорректно отображается время перезарядки барабанных танков AMX 50 100 (Вентиляция, ББ, Кофе) T54E1 (Вентиляция, Кола) AMX 13 75 (Вентиляция, Кофе) Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
Armagomen Posted June 21, 2014 Share Posted June 21, 2014 (edited) Собственно видел что люди пишут о таком баге пока сам не поймал. Вышел из боя, а весь интерфейс остался. З.Ы. Собственно причину нашол можно удалять, или не удалять чтобы не повторялись, во всем оказались виноваты белые трупы и гусеницы. python.log Edited June 21, 2014 by armag Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
Kotyarko_O Posted June 21, 2014 Share Posted June 21, 2014 Собственно видел что люди пишут о таком баге пока сам не поймал. Вышел из боя, а весь интерфейс остался. С чего взяли, что проблема в XVM?Поставьте XVM на чистый клиент - такого не будет. Ищите проблему в посторонних модах. Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
Armagomen Posted June 21, 2014 Share Posted June 21, 2014 (edited) del Edited June 21, 2014 by armag Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
Kotyarko_O Posted June 21, 2014 Share Posted June 21, 2014 Ну не просто же так. Поставьте XVM на чистый клиент - такого не будет. Ищите проблему в посторонних модах. 1 2 @ Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
nixxxie Posted June 22, 2014 Share Posted June 22, 2014 I see more and more people writing that after update - with obsolete config with errors (major instead of view), they still get some circles on minimap (445m + dynamic in most cases, haven't checked that). Techically, it's a kind of bug, seems to me that there shouldn't be any circles drawn? Or, is whole default config loaded and those guys just haven't noticed other changes? Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
sech_92 Posted June 22, 2014 Share Posted June 22, 2014 (edited) default config loaded[...]? exactly, but only mimimap circles section, as it isn't overriden by any user config parameters Edited June 22, 2014 by sech_92 Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
nixxxie Posted June 22, 2014 Share Posted June 22, 2014 (edited) Is there any error message on battleLoading? BTW: generally error messages are not very noticable, think of something that will stab and rape my eyes from the very first moment - i often notice that default is loaded only in battle. Edited June 22, 2014 by nixxxie Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
sech_92 Posted June 22, 2014 Share Posted June 22, 2014 Is there any error message on battleLoading? there should not be any. It's like if the was no config for circles at all. This case is not an error, just a way to load default settings. Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
nixxxie Posted June 22, 2014 Share Posted June 22, 2014 That's why everyone gets mistaken - bad circles means no circles. When you load only part of default (and no error message!) the outcry that "xvm screwed everything up!!!!111oneoneone" is quite justified... Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
sech_92 Posted June 22, 2014 Share Posted June 22, 2014 outcry that "xvm screwed everything up!!!!111oneoneone" is quite justified is a common thing for those, who doesn't want to work with their brains. Do you think any changes should be done for them? Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
nixxxie Posted June 22, 2014 Share Posted June 22, 2014 Well, i would load whole default - because there's higher chance that it is significantly different from customised and also output an error message on battleLoading, standard on any other config errors. Let them know that it's theirs fault. Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
sech_92 Posted June 22, 2014 Share Posted June 22, 2014 config errors there is no error in this case. The circles section is just like empty. Why someone else should get the default config if he just had markers changed (only 4 files present)? Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
nixxxie Posted June 22, 2014 Share Posted June 22, 2014 Why load any circles on technically empty circles then? I see your point, but in such case there should be none. Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts