Jump to content
Korean Random

[Wwise] Пособие по созданию звуковых модов


Recommended Posts

Andre_V, I have all like you on the screenshots and I am using only names of events in file of "voiceover.bnk" like you. I do not use the file "sounds_notification.xml," but it still did not work. I do not know why.

If the sound does not change in patch 9.17, why my sound does not want to play (only lightbulb and sight_enemy...)? In patch 9.16 everything was fine.

Rhetorical question ... I am still looking for solution.

All WG ..

Greetings
Automatyk

Link to comment
Short link
Share on other sites

Andre_V, I have all like you on the screenshots and I am using only names of events in file of "voiceover.bnk" like you. I do not use the file "sounds_notification.xml," but it still did not work. I do not know why.

If the sound does not change in patch 9.17, why my sound does not want to play (only lightbulb and sight_enemy...)? In patch 9.16 everything was fine.

Rhetorical question ... I am still looking for solution.

All WG ..

Greetings

Automatyk

 В engine_config:

 

 

Добавить:

   <SFX_soundbanks_loadonce>

    <project>

     <name> voiceover.bnk </name>

    </project>

 

и все будет ок.

  • Upvote 1
Link to comment
Short link
Share on other sites

 В engine_config:

 

 

Добавить:

   <SFX_soundbanks_loadonce>

    <project>

     <name> voiceover.bnk </name>

    </project>

 

и все будет ок.

 

Omg, you are great man :) Thx, all works fine. But I am confiuse what WG doing... From patch to patch, all is more difficult and more misterious

Best regards

Automatyk

Link to comment
Short link
Share on other sites

Привет всем. С наступающим!!!

Кто делал озвучку событий (первый фраг, второй фраг и т.д.), Как должны называться эвенты, может кто сказать? И вообще можно ли её реализовать не через скрипты питона, а например через sound_notifications или другой xml конфиг?

Edited by Guderian1979
Link to comment
Short link
Share on other sites

Привет всем. С наступающим!!!

 

Взаимно)

 

Кто делал озвучку событий (первый фраг, второй фраг и т.д.), Как должны называться эвенты, может кто сказать?

 

Как в кастомных скриптах на питоне прописано так и называть, в игре стандартных эвентов нет.

 

И вообще можно ли её реализовать не через скрипты питона, а например через sound_notifications или другой xml конфиг?

 

Нет. 

Edited by night_dragon_on
Link to comment
Short link
Share on other sites

Не согласен,чего тут жадничать если названия событий прописаны в конфиге.

Хорошо что я ошибся и есть люди добрые. Просто как то раньше я обращался к Юше с подобной просьбой еще в 9.14 или 9.15, он отказался давать какую либо информацию.

Link to comment
Short link
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...