night_dragon_on Posted July 29, 2018 Author Share Posted July 29, 2018 (edited) 1 час назад, rzaruba сказал: Странно, наверное пришло время переустанавливать Винду Да действительно есть проблема в создании нового проекта именно на Windows 7, запустил из под виртуалки. Причем не наблюдается на более старших версиях, тебе в обход ошибки подойдет неупакованный вариант. Edited July 29, 2018 by night_dragon_on 1 @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
rzaruba Posted July 29, 2018 Share Posted July 29, 2018 1 час назад, night_dragon_on сказал: Да действительно есть проблема в создании нового проекта именно на Windows 7, запустил из под виртуалки. Причем не наблюдается на более старших версиях, тебе в обход ошибки подойдет неупакованный вариант. Отлично! Все работает! Спасибо большое. @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
Silgi Posted July 31, 2018 Share Posted July 31, 2018 I want to edit the sound when I click on the mini-map. How can I do this? That event seems to be 'minimap_attention' ot the event list. The mod doesn't work, if I match the desired sound to this event and create and apply a bnk file. When I click on the map, I get no sound. I'm using 'audio_mod.xml'. What did i do wrong? audio_mods.xml @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
Polyacov_Yury Posted July 31, 2018 Share Posted July 31, 2018 3 часа назад, Silgi сказал: I want to edit the sound when I click on the mini-map. How can I do this? That event seems to be 'minimap_attention' ot the event list. The mod doesn't work, if I match the desired sound to this event and create and apply a bnk file. When I click on the map, I get no sound. I'm using 'audio_mod.xml'. What did i do wrong? audio_mods.xml Create a bank, that contains only one event: minimap_attention_mod. Create audio_mods.xml file, which contains this: <audio_mods.xml> <loadBanks> <bank> your_bank_name.bnk </bank> </loadBanks> <events> <event> <name>minimap_attention</name> <mod>minimap_attention_mod</mod> </event> </events> </audio_mods.xml> To make it compatible with BanksLoader, make a copy of your audio_mods.xml and rename it to your_bank_name,xml. ??? PROFIT! @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
Silgi Posted August 1, 2018 Share Posted August 1, 2018 @Polyacov_Yury Thx, Yury. You've been a great help again. @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
Andre_V Posted August 3, 2018 Share Posted August 3, 2018 (edited) Привет! Все звуковые моды слетели на тесте. Опять все проекты надо перегонять в новом Wwise Edited August 3, 2018 by Andre_V @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
night_dragon_on Posted August 3, 2018 Author Share Posted August 3, 2018 (edited) 4 часа назад, Andre_V сказал: Опять все проекты надо перегонять в новом Wwise Собрал портативку версии: Wwise v2017.2.5 build 6619 Microsoft Visual C++ 2013/2015 - теперь поставляются в виде отдельных дополнений (при их наличие в системе из папки с дистрибутивом их можно удалить) Версия только для 64-х разрядных систем Цитата The 32-bit Wwise Authoring was removed. Now both Windows and macOS Wwise Authoring are only compiled with 64-bit support. https://www.audiokinetic.com/library/edge/?source=SDK&id=whatsnew__2017__2__migration.html#wwise_32_bit_removal В данный момент новая версия находится в папке - Beta (for WOT 1.1.0+) Edited August 3, 2018 by night_dragon_on 2 @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
Andre_V Posted August 3, 2018 Share Posted August 3, 2018 Спасибо!!! @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
Proks Posted August 4, 2018 Share Posted August 4, 2018 17 часов назад, night_dragon_on сказал: Собрал портативку версии: Wwise v2017.2.5 build 6619 Microsoft Visual C++ 2013/2015 - теперь поставляются в виде отдельных дополнений (при их наличие в системе из папки с дистрибутивом их можно удалить) Версия только для 64-х разрядных систем В данный момент новая версия находится в папке - Beta (for WOT 1.1.0+) Ткните носом где скачать новую версию? Где эта папка Beta? @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
night_dragon_on Posted August 4, 2018 Author Share Posted August 4, 2018 Ссылка в шапке темы Дистрибутив редактора Wwise 1 @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
Proks Posted August 4, 2018 Share Posted August 4, 2018 10 минут назад, night_dragon_on сказал: Ссылка в шапке темы Дистрибутив редактора Wwise спасибо. Я так понял нужно пере собрать банк файлов? или что то нужно еще поправить? @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
night_dragon_on Posted August 4, 2018 Author Share Posted August 4, 2018 @Proks , открыть проект в новой версии, подтвердить обновление параметров при открытии, собрать банк. @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
Proks Posted August 4, 2018 Share Posted August 4, 2018 а в новой версии игры вернули сообщение о зарядке орудия или так же нужен отдельный мод для этой озвучки? @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
night_dragon_on Posted August 4, 2018 Author Share Posted August 4, 2018 1 минуту назад, Proks сказал: а в новой версии игры вернули сообщение о зарядке орудия Нет, и не надейся что вернут 1 минуту назад, Proks сказал: или так же нужен отдельный мод Нужен. @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
Proks Posted August 4, 2018 Share Posted August 4, 2018 2 минуты назад, night_dragon_on сказал: Нужен c прошлой версии игры прокатит? @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
night_dragon_on Posted August 4, 2018 Author Share Posted August 4, 2018 @Proks , да. @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
Proks Posted August 4, 2018 Share Posted August 4, 2018 (edited) что то не хочет говорить о зарядке. Поместил это файл само сообщение о заряде есть все заработало. Проблема была в неправильно написанном эвенте. сейчас все работает. Спасибо за помощь gunReloaded.wotmod Edited August 4, 2018 by Proks @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
Heliomalt Posted August 5, 2018 Share Posted August 5, 2018 (edited) I get this error in python log: RuntimeError: [LoadBank] Cannot load sound bank. Audiokinetic error code: 64 I made a soundbank with only one event with this version: Wwise v2017.2.5 build 6619 (x64) Whats going wrong, someone has a solution? Thanks. Edit: I made this with the tutorial from the first page, 1. Create a sound bank (container), * .bnk and I use the bnk in the sounds.xc Edited August 5, 2018 by Heliomalt @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
night_dragon_on Posted August 5, 2018 Author Share Posted August 5, 2018 (edited) 18 минут назад, Heliomalt сказал: Cannot load sound bank. Audiokinetic error code: 64 18 минут назад, Heliomalt сказал: this version: Wwise v2017.2.5 build 6619 (x64) This version of the editor is only for the client version - wot 1.1.0 (Common Test) For the current version - wot 1.0.2.3, you need - Wwise v2017.1.1 build 6340 Edited August 5, 2018 by night_dragon_on @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
Heliomalt Posted August 5, 2018 Share Posted August 5, 2018 (edited) I tried already before with Wwise v2017.1.1 build 6340 and get the same error. Now installed this vrsion again, make a complete new bnk file, load the game and replay twice, but same error again. The bnk file is in C:\Games\World_of_Tanks\res_mods\mods\shared_resources\xvm\audioww and was copied after second start to C:\Games\World_of_Tanks\res_mods\1.0.2.3\audioww. xvm.log python.log Edited August 5, 2018 by Heliomalt @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.