Jump to content
Korean Random

SkepticalFox

Premium Member
  • Content Count

    4,273
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    46

SkepticalFox last won the day on February 15

SkepticalFox had the most liked content!

Community Reputation

1,317 ⭐⭐⭐⭐⭐

Recent Profile Visitors

29,856 profile views
  1. https://bitbucket.org/glampert/vt-mobile/src/master/ https://github.com/core-code/LibVT
  2. Mesh shaders provide a new programmable geometry processing pipeline, replacing the traditional vertex/tessellation/geometry pipeline. This pipeline is built around two shader stages: the task shader and the mesh shader. If enabled, the task shader specifies the number of mesh shaders to spawn for each task. This can be used for variable workload expansion or reduction. The mesh shader writes a compact mesh description (meshlets) to on-chip memory and then feeds that output to the rasterizer for further processing. This provides a flexible and efficient compute-like programming model supporting generic cooperative thread group features (workgroups, shared memory, barrier synchronizations, etc.). This can be used to implement efficient culling or LOD schemes, perform procedural geometry generation, and many other techniques. https://developer.nvidia.com/blog/introduction-turing-mesh-shaders/ https://www.geeks3d.com/20200519/introduction-to-mesh-shaders-opengl-and-vulkan/ https://opengl.gpuinfo.org/listreports.php?extension=GL_NV_mesh_shader
  3. What exactly are you asking about? Like this: https://kr.cm/f/t/5930/ ?
  4. в моем плагине прекрасно работает https://bitbucket.org/SkepticalFox/bigworld-blender-tools-wot-wowp-wows/src/master/tank_viewer/VehicleUtils.py self.hullPosition = StrToVector(elem.findtext('hullPosition')).xzy self.turretPositions = StrToVector(elem.findtext('turretPositions/turret')).xzy + chassis.hullPosition self.gunPosition = StrToVector(elem.findtext('gunPosition')).xzy + hull.turretPositions Возможно ты не поменял порядок z и y ?
  5. А зачем умножать? прибавлять же надо
  6. тебе только отображение в документах нужно без возможности выбрать их? выбранный облик сохраняется на сервере в бд, я про это. если тебе нужно лишь отображение то тебе точно сюда
  7. Облик танкиста это же серверная инфа, думаю невозможно Еще можешь сюда посмотреть: scripts.pkg\scripts\item_defs\tankmen\
  8. так какой bin распаковать? space.bin это не models.bin по space.bin инструкция здесь: https://kr.cm/f/t/29351/c/437543/
  9. тем более полезно создавать такие темы в специальном разделе форума - WoWP ты хочешь сказать WoWP models.bin == WoT space.bin? Но то что ты приложил во вложении это не space.bin... В space.bin BWTB первые 4 байта. Ничего не понял
  10. 1) Где в игре находится этот файл? 2) Посмотрел внутрь - общего совсем ничего не вижу. 3) Внутри можно найти: content/00_23_Hangar_Birthday_2017/Chair/Chair.model content/Buildings/tunnel/normal/lod0/tunnel.model Это из ангара 2017 года?
  11. В таком случае стоит создать её
  12. как-то так: 1) декомпилировать старую версию ангара через https://kr.cm/f/t/29351/ 2) ... 3) скомпилировать и закинуть в игру анимаций конечно же не будет, пока их сам не напишешь в fbx формате освещение тоже сильно поменялось terrain нужно создать новой версии (250)
  13. A small update due to WoT 1.11 (the BWLC section has changed, apparently for the new year's space) Немного обновил под WoT 1.11 (изменилась секция BWLC, видимо для новогоднего спейса)
×
×
  • Create New...