-
Posts
104 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
3
blueferret last won the day on January 16
blueferret had the most liked content!
Reputation
21 ⭐Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
i was just making an observation is all. me saying "no its not" is because if you know python, and just read the pdf documents in the old engine then you can get pretty far. i think its pessimistic to deter from saying something is "impossible"; nothing is impossible, nothing. all-in-all it would be very difficult. and yes, i'm also talking about the actual server code itself; the python scripts that allow the wot client to actually do what the wot client wants to do/was built to do. they provide the client with its functionality, BigWorld just provides it with the ability to be an MMO in the lightest explanation possible. you also just seemed to for some reason speak like you were an expert on it, when there are only 2-4 people on this entire planet that do not work for WG/Леста that have decent knowledge about BW and WoT scripting combined, which i found to be arrogant in a way. only my perception though, doesn't mean you were/are. anyways.
-
1) no its not 2) its quite easy once you have the right files 3) all it would take is intermediate knowledge with backend C++ 4) ur answer is a chatGPT reply 5) ur second point is faintly correct, however this is actually one of the easiest parts as you already know what the outcome is, so you just have to write the code in the middle. 6) ur 4th point is just, wrong. the reply he provides is mostly incorrect, so im not sure what you mean by "still right" also, i do not have any other social media accounts, only here is where you can find me. > how long 5 months.
-
this functionality lies within the engine itself. little modification is made, at least until 1.0, to how BW handles logins.
-
Где можно узнать про структуру файлов dossier_cache игры.
blueferret replied to 1scrdoc's topic in Modding General Discussion
Документации в сети нет. чтобы понять, как это работает, вам придется изучить исходный код игры. работа с досье в WoT может быть очень сложной и потребует предварительного знания Python, основных методов шифрования, методов сжатия данных и умения перепроектировать существующие методы, чтобы получить человекочитаемые данные. с каждым патчем WG становится все сложнее и сложнее. удачи.- 1 reply
-
- 1
-
-
to answer your question, yes, the technology exists to do such a thing. however there are limitations on what can and cannot be shared. i have my own project, but it is 0.9.7. without the help from WG themselves, i never foresee any other version being able to do this (sadly). speaking of limitations, that is also why what i have is on 0.9.7; not by choice, but rather by "this is the only shit i have available to me, i have to take what i can get". i miss old world of tanks. very fond memories; i will never play the game in its current state, which is a driving factor in all of this. WG obviously would also, likely never allow, anything such as this to be even remotely public. at the end of the day, it is their intellectual property, not ours, and that must be respected despite our wishes and fantasies. if i am allowed to post about my workings, you will see it. if not, then you won't. it's best to watch old videos instead, and old Twitch streams as well. translation: Отвечая на ваш вопрос, скажу, что да, технология для этого существует. однако есть ограничения на то, чем можно и нельзя делиться. у меня есть свой проект, но это 0.9.7. без помощи самих WG я никогда не предвижу, что какая-либо другая версия сможет это сделать (к сожалению). Говоря об ограничениях, это также причина, почему то, что у меня есть, находится на 0.9.7; не по своей воле, а скорее по принципу «это единственное дерьмо, которое мне доступно, я должен взять то, что могу получить». Я скучаю по старому world of tanks. Очень приятные воспоминания; я никогда не буду играть в игру в ее текущем состоянии, что является движущим фактором во всем этом. В конце концов, это их интеллектуальная собственность, а не наша, и это нужно уважать, несмотря на наши желания и фантазии. если мне разрешат выкладывать информацию о моих наработках, вы это увидите. если нет, то не увидите. лучше всего смотреть старые видео, а также старые Twitch-трансляции. Переведено с помощью DeepL.com *Спасибо, потому что я еще не умею читать и писать.
-
Unified Editor (World Editor) for mod creators
blueferret replied to ribbed's topic in Textures and 3D Models
i really think wg should release documentation or anything related to creating 3d skins. (and animating them using their sequences) @ribbed would this ever happen or never^^? edit: lesta client allows for this easily, while eu client does not. lovely. -
Real, working headlights for tanks
blueferret replied to blueferret's topic in Textures and 3D Models
.ssm file :) -
Я думал, что можно просто переименовать файл последовательности в соответствии с названием компонента, который вы анимировали, но, похоже, это больше не работает. кто-нибудь знает?
-
Unified Editor (World Editor) for mod creators
blueferret replied to ribbed's topic in Textures and 3D Models
does anyone remember how to add an animated sequence to a tank model. i know i made a thread 3 years ago but ive since changed computer drives and lost my mod files. maybe someone has some knowledge remembering this? -
<removed per request from devs> <Удалено по просьбе разработчиков>.
-
[0.8.2] Оффлайн-ангар от IzeBerg, попытка портирования
blueferret replied to DrWeb7_1's topic in Modding General Discussion
https://kr.cm/f/t/84353/ -
<removed per request from devs> <Удалено по просьбе разработчиков>.
-
<removed per request from devs> <Удалено по просьбе разработчиков>.