-
Posts
298 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
leeuniverse last won the day on June 10 2015
leeuniverse had the most liked content!
Reputation
61 ⭐Basic information
-
Gender
Не определилось ;)
Contacts
-
Nick
leeuniverse
-
Создание инсталляторов для модпаков на базе Inno Setup
leeuniverse replied to EvilAlex's topic in Modding General Discussion
Thanks for those... I knew about yours, but not the others, they might be helpful. BTW, I just saw that the XVM Installer one does EXACTLY what I was looking for in relation to using the "Official" InnoSetup to create Mod Installers. Looks like they may have figured it out, or at least got it partially working? I don't know if they are using the "El Sanchez" script or Botva2, or what to give us the Checkbox List Tree with Picture and sound even with the listed items. So yep... this looks exactly what I was looking for... Now if we could get one of the Setup/Installer makers to just add that ability, which wouldn't be too hard. ---------- Спасибо за те ... я знал о твоей, но не остальные, они могут быть полезны. Кстати, я только что увидел, что установщик XVM человек делает именно то, что я искал в отношении использования «официального» InnoSetup для создания мод установщиков. Похоже, они могли понять это, или, по крайней мере, получил его частично работать? Я не знаю, используют ли они сценарий или Botva2 «El Sanchez» или Botva2, или что дать нам дерево списка флажков с изображением и звучать даже с указанными элементами. Итак, да ... это выглядит именно то, что я искал ... Теперь, если бы мы могли получить одно из производителей установщиков / установщиков, чтобы просто добавить эту способность, что бы не было слишком сложно. -
Создание инсталляторов для модпаков на базе Inno Setup
leeuniverse replied to EvilAlex's topic in Modding General Discussion
Thanks for the info Kotyarko... Can you point me to places/tools/or even installers etc. people have already created with the Official InnoSetup that are similar to WOT needs? Also, if you have a location for examples of botva2 doing what your stating that would also be great. I will look further into your other info, much appreciated... Also, sent you a PM. :) ----- Спасибо за информацию Kotyarko ... Можете ли вы указать мне на места / инструменты / или даже установщики и т. Д. Люди уже созданы с официальным innoSetup, которые похожи на нужды WOT? Кроме того, если у вас есть место для примеров Botva2, делая то, что ваше заявление, которое также было бы здорово. Я буду смотреть дальше в другую информацию, много ценится ... Также отправил вам в личку. :) -
Создание инсталляторов для модпаков на базе Inno Setup
leeuniverse replied to EvilAlex's topic in Modding General Discussion
Hey all, long time... 1. I've been looking everywhere on the Internet and there STILL doesn't seem to be an "updated" version of InnoSetup Ultra/Enhanced. Is that true? 2. Also, I've tried some 12 different free and paid Setup/Install Creators, and NONE seem to still be able to create the basic features we use in WOT or otherwise to install Mods into a game. So also my question, is there "really" no version of a GUI installer that does the basics, specifically being able to "list" the mods so the user can select and install what they want, with a picture showing the mod also, in the GUI of course, sure the advanced installers you can still create "code", but I don't want to code anymore, tired of it, I don't have that brain? I mean, I have tried many, and some are very close, they just need to add a couple more steps, even the very simple installers, just a couple of steps and the GUI installer would be doing what we need. I find it crazy this still doesn't exist yet.... Is that true? 3. Can someone point me to people on the internet who've created some other installers (and are sharing the code) similar to how we use in WOT? But I'm specifically wanting those who are using the Official InnoSetup, OR another Installer creation program, rather than our "Ultra/Enhanced" version which is really old to create their scripts. Thanks much guys... ------ Эй, все, долго ... 1. Я искал повсюду в интернете, и все еще не кажется «обновленной» версией InnoSetup Ultra / Enhanced. Это правда? 2. Кроме того, я пробовал около 12 различных бесплатных и платных создателей настроек / установки, и никто не сможет создать основные функции, которые мы используем в WOT или иным образом для установки модов в игру. Итак, мой вопрос, есть ли «Действительно», нет версии установщика графического интерфейса, который делает основы, в частности, имею возможность «перечислять» моды, чтобы пользователь мог выбрать и устанавливать то, что они хотят, с изображением, показывающей мод также, в GUI конечно, уверен, что усовершенствованные установщики, которые вы все равно можете создать «код», но я больше не хочу, устал от этого, у меня нет этого мозга? Я имею в виду, я пробовал много, а некоторые очень близки, им просто нужно добавить еще пару шагов, даже самых простых установщиков, всего пару шагов, и установщик GUI будет делать то, что нам нужно. Я нахожу это сумасшедшим, что все еще не существует .... это правда? 3. Может ли кто-нибудь указать мне людям в Интернете, кто создал некоторые другие установщики (и делятся кодом), похожим на то, как мы используем в WOT? Но я специально желаю тех, кто использует официальный InnoSetup или другой программа создания установщика, а не нашей версии «Ultra / Enhanced», которая действительно старая для создания своих скриптов. Спасибо много парней ... -
The lowest Default Zoom can go in XVM as well as P-MOD is 0.8x... While this is certainly better, I would like the lowest limit to be the LOWEST it can go before distortion occurs, which I believe is 0.76x or something. I cannot remember the exact #, you would have to test it. OLD Zoom Mods used to allow you to set the limit you wanted, so I could set it to the lowest it could go before image distortion occurred, which again was somewhere around 0.76x I think. I like to have the lowest it can go as my default zoom, aka the "widest" it can be. It's unfortunate Wargaming doesn't allow us to "manually edit" the new Default Zoom setting like we can the "Interface Scaling" in Preferences.xml. I set it in Settings to 1x and then I edit Preferences.xml and set it to 1.200000. So, I have 1.2 increase in the games scaling... I don't have to use the Scaling Mod due to this which I used to use before I found out we could set this ourselves. Anyway, please change the lowest limit in XVM's default zoom to the lowest it can go if you can. Thank you. ----- Самый низкий уровень зума по умолчанию может перейти в XVM, а также P-MOD - 0,8х ... Хотя это, безусловно, лучше, я бы хотел, чтобы самый низкий предел был самым низким, что он может пойти до того, как происходит искажение, которые я считаю, что 0,76x или что-то в этом роде. Я не могу вспомнить точную #, вам придется проверить это. Старые моды Zoom, используемые для того, чтобы позволить вам установить ограничение, который вы хотите, чтобы я мог установить его на самую низкую, что он может пойти до того, как произошло искажение изображения, что снова было где-то около 0,76x. Мне нравится иметь самую низкую, что он может пойти как мой зум по умолчанию, ака «самый широкий» это может быть. Это несчастный Wargaming не позволяет нам «вручную редактировать» новую настройку зума по умолчанию, например, мы можем «масштабирование интерфейса» в настройках.xml. Я установил его в настройках до 1x, а затем редактирую предпочтения .xml и установите его до 1,200000. Итак, у меня 1,2 увеличение масштабирования игр ... Мне не нужно использовать мод масштабирования из-за того, что я использовал для того, чтобы использовать до того, как я узнал, что мы могли бы установить это. Во всяком случае, измените самый низкий предел в увеличении масштабирования по умолчанию XVM до самого низкого уровня, если сможешь. Спасибо.
-
Улучшенная система прицеливания / Advanced Aiming System
leeuniverse replied to GPCracker's topic in Mods and Software
I just wish you would release your "original" AAS... It worked perfect. It corrected the dropping/bouncing issues automatically instead of manually that was introduced in version 0.8.11 of the game, first fixed by BalCalcMod, a manual fixer, and then by AAS doing so automatically. However, when you started adding "extras", the mod never worked right again (save the rare/brief moment). It's been BROKEN ever since... So sad... :( -
Улучшенная система прицеливания / Advanced Aiming System
leeuniverse replied to GPCracker's topic in Mods and Software
Чтобы избавиться от текста на экране, я должен отключить GUI.XML? Я просто хочу исправить прицельную сетку ... мне не нужны лишние бессмысленные вещи. To get rid of the Text on the Screen, do I disable GUI.XML ? I just want to fix the "bouncing/dropping" reticle... I don't need the extra pointless stuff. ОБНОВЛЕНИЕ: WTF ...! Этот мод делает "подпрыгивание" буквально в 5 раз хуже, чем игра по умолчанию. Что за черт??? UPDATE: WTF...! This mod is making the "bouncing/dropping" literally 5 times worse than the default game. What the hell??? -
Hey, it's a good effort... Thanks much. Problem is, is the RED ARROW can't be seen sometimes like when you're zooming or too close etc., and the point of wanting such a mod is so you can SEE what you're auto-aimed at. Also, the RED CIRCLE "covers" the tank, so you can't see the tank as well. So, both of these methods are not good for an Auto-Aim Indication. A better method would be to have simply the Tank Outline have a different color when auto-aim is on the tank. I tried to ask for this again but in the thread you linked for me, and it turned into a fight with another developer trying to falsely claim I was wanting the illegal "EdgeDetect" mod functions. Which I'm not... I honestly don't understand some people. See here: Anyway, I'm now trying to get the current developer of the illegal EdgeDetect mods to make a legal version for the public that doesn't include the illegal X-Ray that shows when the tank is behind an object but the center reticle isn't on the tank, since I can't get any help here. :( ------ Эй, это хорошее усилие ... Большое спасибо. Проблема в том, что КРАСНУЮ СТРЕЛКУ нельзя увидеть, например, когда вы масштабируете или слишком близко и т. Д., И смысл такого мода в том, чтобы вы могли ВИДЕТЬ то, на что вы автоматически нацелены. Кроме того, КРАСНЫЙ КРУГ «покрывает» танк, поэтому вы не можете видеть и танк. Таким образом, оба эти метода не годятся для индикации автоматической прицеливания. Лучшим способом было бы просто иметь контур танка другого цвета, когда автоцикл находится на танке. Я попытался попросить об этом еще раз, но в теме, которую вы связали для меня, и это превратилось в борьбу с другим разработчиком, пытающимся ложно заявить, что я хотел незаконных функций мода "EdgeDetect". Что я не ... Я, честно говоря, не понимаю некоторых людей. В любом случае, сейчас я пытаюсь заставить нынешнего разработчика нелегальных модов EdgeDetect сделать легальную версию для публики, которая не включает нелегальный рентген, который показывает, когда танк находится за объектом, но прицельная сетка центра не на танке, так как я не могу здесь помочь. :(
-
Прицел (без сведения) средствами XVM
leeuniverse replied to ktulho's topic in Components of XVM and Addons (py_macro)
Hi ktulho... So, after the drama of the past with the other individual, I've thought about how I can explain this clearly since I've been misunderstood. I'm going to first ask some questions. 1. We can change colors of tanks, their skins, having even colored weak points etc. right? Yes, we can. 2. We can change all kinds of Text colors, Icon colors, on and on of the game right? Yes, we can. 3. We can make the Enemy Tank Outline Purple right? Yes, we can. Bottom line, we can almost do ANYTHING with colors and the game right? Yes, we can. So, just like we can make the Enemy PURPLE, and Ally's Green or whatever, we CAN change other colors of the game. Thus, all I'm asking for is simply when Auto-Aim is on a tank, for its Tank Outline to simply be a different color. Rather than the standard Red color. That's it... finito... nothing else... period end of story. This is no different than the Enemy being a Purple color like people often do. I'm NOT asking for the "EdgeDetect" mod features, namely its illegal X-Ray feature. I'm just asking for a very simple COLOR CHANGE to a particular color instance in the game, i.e. when auto-aim is on the tank, for its tank outline to simply be something other than Red. My point from the beginning is that this is a much better way to show that Auto-Aim is on a tank, instead of using the big Red OTM Arrow (which you can't see in many instances), or the Red Circle that circles the tank (blocking our vision of the tank). The tank outline being a different color would be clean and clear. Please, can you help? I've asked Ekspoint if he would make a legal version of his mod that removes the X-Ray when the mouse is not on the tank and the tank is behind an object. But, it would be better just to have a simple outline color change with XVM, instead of another mod to have to install for something so simple. I hope this finally makes clear what I'm actually asking for. I just want a simple COLOR CHANGE... That's it, no "illegal features" or otherwise. I just want the Tank Outline Color to be CYAN instead of RED when Auto-Aim is on the tank. Period. Thanks. -------- Привет ктуло ... Итак, после драмы прошлого с другим человеком, я подумал о том, как я могу объяснить это ясно, так как меня неправильно поняли. Я собираюсь сначала задать несколько вопросов. 1. Мы можем менять цвета танков, их шкур, даже окрашивая слабые места и т.д., верно? Да мы можем. 2. Мы можем изменить все виды цветов текста, цветов иконок, и так далее в игре? Да мы можем. 3. Мы можем сделать Enemy Tank Outline Purple не так ли? Да мы можем. Итог, мы можем почти все делать с цветами и игрой, верно? Да мы можем. Таким образом, точно так же, как мы можем сделать «ВРАГОВОГО ФИОЛЕТА» и «Зеленый цвет Элли» или что-то еще, мы МОЖЕМ изменить другие цвета игры. Таким образом, все, о чем я прошу, - это просто когда Auto-Aim находится на танке, а его Tank Outline просто другого цвета. Вместо стандартного красного цвета. Вот и все ... финито ... ничего больше ... конец истории. Это ничем не отличается от того, что враг был фиолетового цвета, как это часто делают люди. Я НЕ спрашиваю о возможностях мода "EdgeDetect", а именно о его нелегальной рентгеновской функции. Я просто прошу очень простое ИЗМЕНЕНИЕ ЦВЕТА для конкретного экземпляра цвета в игре, то есть, когда автоцикл находится на танке, чтобы контур его танка просто отличался от красного. Моя точка зрения с самого начала заключается в том, что это гораздо лучший способ показать, что Auto-Aim находится на танке, вместо того, чтобы использовать большую Красную Стрелку OTM (которую вы не можете видеть во многих случаях), или Красный Круг, который окружает танк (блокируя наше видение танка). Контур танка другого цвета будет чистым и ясным. Пожалуйста, вы можете помочь? Я спросил Экспойнта, сделает ли он легальную версию своего мода, которая удаляет Рентген, когда мышь не находится на танке, а танк находится за объектом. Но было бы лучше просто изменить цвет контура с помощью XVM вместо другого мода, который нужно установить для чего-то такого простого. Я надеюсь, что это, наконец, проясняет то, что я на самом деле прошу. Я просто хочу простое изменение цвета ... Вот и все, никаких "незаконных функций" или что-то еще. Я просто хочу, чтобы цвет контура танка был ЦИАНОВЫМ, а не КРАСНЫМ, когда на танке есть авто-цель. Период. Благодарю. -
Прицел (без сведения) средствами XVM
leeuniverse replied to ktulho's topic in Components of XVM and Addons (py_macro)
Okay ktulho... So, just to "summarize" my request so it's clear after all that "drama". 1. I would like your modification of the OTM Arrow and Red Circle to instead to instead of those be the "Tank Outline" for it to "change color" when Auto-Aim is on the tank. The Outline color change would work EXACTLY like the above mods do, no difference whatsoever. 2. In order to make it "legal", you would need to disable the tank outline "X-Ray" when an auto-aimed enemy tank is behind an object. In other words, you can't see the tank outline (the non-visible) part when the enemy tank is behind an object. This EXACTLY how the current Arrow and Circle mods work also. You can't see them either "behind" an object, but you can of course see them when the tank is protruding from the object of course up until the border of the object then there is no X-Ray to see the mod. My Outline request would work exactly the same way, you would simply have to disable the X-Ray part so the mod doesn't break the rules, working EXACTLY like the current mods do. 3. Thank you or anyone else for your time, please I hope you would try to implement this, because it would be a WAY better system than the Arrow and Circle mods. As discussed previously, the illegal mod that used to have this feature and more, added the ability to disable the X-Ray so the Outline modification I'm asking for could be made LEGAL, again working no different whatsoever than the Arrow and Circle modifications currently within XVM. Thank you again, much appreciated and hope you understand what I'm asking... ----- Хорошо ktulho ... Итак, просто для того, чтобы «подвести итог» моей просьбы, чтобы после всей этой «драмы» стало ясно. 1. Я бы хотел, чтобы ваша модификация стрелки OTM и красного круга вместо того, чтобы вместо них быть "Контуром танка", позволяла ему "менять цвет", когда авто-цель на танке. Изменение цвета Outline будет работать ТОЧНО, как и вышеупомянутые моды, без разницы. 2. Чтобы сделать его «легальным», вам необходимо отключить контур танка «Рентген», когда вражеский танк с автоматическим наведением находится позади объекта. Другими словами, вы не можете видеть контур (невидимую) часть танка, когда вражеский танк находится позади объекта. Это именно то, как работают текущие моды Arrow и Circle. Вы также не можете видеть их «позади» объекта, но вы, конечно, можете видеть их, когда танк выступает от объекта, конечно, до границы объекта, тогда нет рентгеновского снимка, чтобы увидеть мод. Мой запрос Outline будет работать точно так же, вам просто нужно отключить часть X-Ray, чтобы мод не нарушал правила, работая ТОЧНО, как это делают текущие моды. 3. Спасибо вам или кому-либо еще за потраченное время, пожалуйста, я надеюсь, что вы попытаетесь реализовать это, потому что это будет НАИБОЛЕЕ лучшая система, чем моды Arrow и Circle. Как уже говорилось ранее, нелегальный мод, который имел эту функцию и многое другое, добавил возможность отключить X-Ray, чтобы запрошенная мной модификация Outline могла быть сделана LEGAL, опять же, работая не иначе, как модификации Arrow и Circle в настоящее время в течение XVM. Еще раз спасибо, высоко ценится и надеюсь, что вы понимаете, что я спрашиваю ... -
Прицел (без сведения) средствами XVM
leeuniverse replied to ktulho's topic in Components of XVM and Addons (py_macro)
And again I KNOW that's the DEFAULT Game "design", but that CAN be disabled for when Auto-Aim is on the tank, if the mod is being used (i.e. X-Ray being disabled when the mouse is NOT on the tank). The illegal mod in question eventually added that ability so I KNOW it can be done, so seriously dude, you need to get over this. So, YOU are the only one "failing to see the point"... (BTW, still love you for your contributions to the game, despite our argument, but seriously guy.) -
Прицел (без сведения) средствами XVM
leeuniverse replied to ktulho's topic in Components of XVM and Addons (py_macro)
You are really depressing... You lie about my position and then wonder why I call you on continuing to over and over lie about my position. And again, the tank outline showing is NOT "illegal" when the mouse isn't over it, because if it was the Arrow and Red Circle mods would ALSO be "illegal" because THEY SHOW ALSO WHEN THE ****** MOUSE IS NOT OVER THE TANK....! We've already made clear that it would be the X-RAY ability of Tank Outlines that would be illegal (i.e. seeing the tank outline through objects when the mouse isn't over the tank), and that I'm not asking for that, and that I was able to disable it in the illegal mod in question, they eventually added that ability, and so now you're trying to again LIE by changing the goal post by trying to say simply having the outline color change is somehow "illegal" simply because the mouse isn't over it. How your brain processes that as being "different" than the current mods ALSO showing when the mouse isn't over the tank is astounding to me. Again, not asking for the illegal function, and your continuing to lie about what I'm asking for shows your character. People have interacted with me, you're in fantasy land. It's simply not a simple request, you think the illegal function can't be disabled, I know for a fact it can, because I DID IT. I developed a mod pack for a few years buddy, I know what **** mods did and didn't do you condescending ****.... as well my mod pack was the very first one on the NA Server that was OFFICIALLY approved by Wargaming long before the official website came along, namely because of dingos like you trying to claim certain things were "illegal" when they weren't. I was also the "go-to" guy for a couple of other famous mod pack developers as to what mods and functions were illegal and what were not because it was my pet peeve and I had a direct contact with a Wargaming Admin who worked with me on the issue, as well as the theory crafting of what made mods/functions illegal or not. So your trying to tell ME what's illegal and what is not is a joke beyond measure. -
Прицел (без сведения) средствами XVM
leeuniverse replied to ktulho's topic in Components of XVM and Addons (py_macro)
1. Yes I DO get it, but what you don't get is that it can be coded so the tank outline doesn't show through a wall/rock unless the the aiming reticle is NOT aiming at that wall/rock, JUST LIKE THE CURRENT GAME WORKS.... You don't see the tank outline through the object UNLESS your reticle is "outside" of the object. You can't see the tank outline if you point your center reticle at the object and the tank is behind it... This is seriously not brain surgery, your brain is STUCK on the "illegal" aspect when I'm not asking for the illegal aspect to occur. I'm asking for the game to work as is, and just like the XVM mods do, PERIOD. If I was wanting the illegal X-ray I would have said so, so DON'T YOU GET IT??? 2. Oh, one other thing.... You might have noticed the new "Wheeled Tank" when auto-aim is on the tank, even when you're not aiming at the tank an "aiming reticle" REMAINS stuck to the tank as an indicator that auto-aim is on the tank. Again, no different, just want the indicator to be the tank outline, and working exactly like the circle and arrow mods, that's it. EXACT means you know that there is no "X-Ray" occurring don't you? You seem to be under the false assumption that the X-Ray "cannot" be stopped from showing when you aim at an object instead of outside of it. Strawman created to make issue with an unnecessary false narrative... Nice, and you just keep right on LYING about what I'm asking for, even when it's been explained to you over and over every which way in creation, having NEVER once "asked" for that illegal function. Simple coding makes the X-Ray not work if you point your reticle at the object or otherwise, i.e. not being on the tank. Again, not brain surgery here. The other mod did it, you think it didn't, but I 100% know it did, especially when Wargaming Officially approved my mod pack going through it with a fine tooth comb, AND I couldn't stand the X-Ray working like that, so I SET THE SETTING TO STOP IT.... WHICH ALSO MADE the mod LEGAL!!! The ONLY function I used in that mod was the auto-aim outline color change, and disabled the X-Ray. Again, nothing illegal about a COLOR CHANGE or adding indicators like the current mods.... Please get that in your head. Disable/don't use illegal aspects of a mod, in the past you could do that and the mod not be illegal, cause you're not using the illegal aspects. And so it's clear, I'm not asking for ANY illegal aspects in my request, I'm asking for EXACTLY what I've asked for, not your imagination of what I'm asking for. Sorry, get real guy... -
Прицел (без сведения) средствами XVM
leeuniverse replied to ktulho's topic in Components of XVM and Addons (py_macro)
1. Yes, I know it showed a different color for the Outline when auto-aim was on the tank. That is what I'm asking for. 2. Yes, I know it was visible when the center reticle wasn't aiming at the tank, but this is ZERO different from the Circle and Arrow mods, they also are visible when the center reticle is not aiming at the tank. 3. Yes, it is legal... If the current mods can be legal so can a tank outline color change. It is, after all, a VISUAL COLOR change (aka skin), not changing any "game elements". 4. Again, I don't know which version I used of that mod which had (legal and illegal functions), but there WAS a setting in which you could disable the X-Ray when auto-aim was on the tank, so the X-Ray ONLY worked when the center reticle hovered over the tank in the open like it does currently in the game. 5. Yes, a recolored outline only when aim WOULD defeat the purpose, which is why I'm not asking for it. Again, just asking for the outline to work the EXACT way the current XVM Circle and Arrow mods do, just with an outline color change instead. Not asking for the illegal X-Ray aspects, and never have. End of story... (oh and btw, I actually couldn't stand the X-ray function, it was disorienting to me, so I was glad when I think he later added the ability to disable the illegal aspect of it, don't know how or otherwise, but I 100% know there was a setting at some point to enable/disable that, because I became happy using both the old Auto-Aim Indication + Snapping mod with Edge detect (only the auto-aim color change, disabled ALL other features of the mod) was absolutely wonderful..) Thanks for the fun pointless banter... LOL Take care yourself. :) -
Прицел (без сведения) средствами XVM
leeuniverse replied to ktulho's topic in Components of XVM and Addons (py_macro)
1. Yes, I do remember that the "X-Ray" is one of the "illegal" functions of that old mod (like I mentioned above also), and I'm NOT asking for that. That original mod had a SETTING in which you could disable the X-Ray, thus the auto-aim outline was LEGAL working the same way auto-aim and the center reticle currently does when behind objects. 2. What I'm asking for is what I've stated. As you can see from my picture below, like you've stated the auto-aim mods do not show behind objects. However, you will also note from my picture that the auto-aim mods DO still show even when the center reticle is not aiming at the tank when auto-aim is activated on the tank. Yes, it doesn't show the outline X-Raying the object, but I'm not wanting that. I am wanting exactly what I've stated, the LEGAL version of the mod. Again, the illegal mod had a setting in which you could disable the X-Ray. And that outline, even when Auto-Aim was on the tank, would work exactly the same as the outline currently does in the game when mousing over the tank or away from it and the tank is behind an object. To be clear what I'm saying, is just like in my pictures below, the Auto-Aim Outline color will ONLY show what is actually "not" behind the object. I'm wanting the tank outline color to work NO DIFFERENT.... I'm not wanting the "X-Ray" feature, which I already know is illegal. 3. The issue was that you were misrepresenting (aka lying) about my position, over and over. I didn't want the Illegal mod PERIOD, yet you kept claiming I was wanting it, and you were stating capabilities/functions contrary to what I was actually asking for. That's it, end of story.