Jump to content
Korean Random
ribbed

Unified Editor (World Editor) for mod creators

Recommended Posts

16.12.2019 в 15:20, olix_vameshu сказал:

again when you finish creating a space you need to edit manually the .chunk with a xml editor by deleting resiurces_wg/ from path

edit  WE/paths.xml

 

<root>
    <Paths>
        <Path>./resources</Path>
        <Path>./resources_wg</Path>
        <Path>./</Path>
        <Path>./asset_pipeline/.jit/output</Path>
    </Paths>
</root>

 

Share this post


Link to post

Short link
Share on other sites
On 12/17/2019 at 3:45 PM, RAGEQUIT said:

edit  WE/paths.xml

Sorry, forgot that.

So for those who does not know,should look like this.(where E:/WoTWorldEditor/LWE_1.7.0 is my directory)

image.thumb.png.9b248135646569a3b0df3e03ff2e6eac.png

Edited by olix_vameshu

Share this post


Link to post

Short link
Share on other sites

World Editor для WoT 1.7.1 будет задержан из-за работ по подготовке новой версии редактора (также известного как Unified Editor).

 

World Editor for WoT 1.7.1 will be delayed due to the transition to a new editor platform (also known as Unified Editor).

 

Edited by Mixaill
  • Upvote 3

Share this post


Link to post

Short link
Share on other sites
1 час назад, Mixaill сказал:

World Editor for WoT 1.7.1 will be delayed due to the transition to a new editor platform (also known as Unified Editor).

I want to ask a silly question: does this mean that Unified Editor will be less dependant on BigWorld or..?

 

Хочется задать глупый вопрос: значит ли это то, что Unified Editor будет менее зависим от BigWorld или..?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post

Short link
Share on other sites
20 часов назад, DrWeb7_1 сказал:

I want to ask a silly question: does this mean that Unified Editor will be less dependant on BigWorld or..?

 

 

  Скрыть содержимое

Хочется задать глупый вопрос: значит ли это то, что Unified Editor будет менее зависим от BigWorld или..?

 

 

¯\_(ツ)_/¯

Share this post


Link to post

Short link
Share on other sites
7 hours ago, Mixaill said:

 

¯\_(ツ)_/¯

Могу предположить, что в нем будет помимо World, также Model и Particle редакторы (хотелось бы верить)

Без редактора частиц ничего интересного сейчас не создать

Edited by SkepticalFox

Share this post


Link to post

Short link
Share on other sites
1 час назад, SkepticalFox сказал:

Без редактора частиц ничего интересного сейчас не создать

Насколько я помню, в обычном ангаре (hangar_v2) как раз частицы разбавляли атмосферу. То искры от металла, то перегоревшая лампочка искрит...

Share this post


Link to post

Short link
Share on other sites
2 часа назад, SkepticalFox сказал:

Могу предположить, что в нем будет помимо World, также Model и Particle редакторы (хотелось бы верить)

Без редактора частиц ничего интересного сейчас не создать

Должны быть аналоги, вроде как поэтому он и Unified.

Share this post


Link to post

Short link
Share on other sites

I discovered something, to bad that i discovered now, it's about viewing the particles in game once you added in We.

You need to work your hangar in WE 1.2.2(but delete particles from folder resources_wg and copy the particles folder from WE 1.7.0), when you work in WE 1.2.2 you will be able to see the particles and even work with it(position the tank in hangar is not working so do it in 1.7.0), then after you worked the hangar, go in space folder copy your hangar in WE 1.7.0 open it and save it once, then exit and compile it. After that you need to search particles(i reffer at old hangars, some of the new ones are still in game) that you used in your garage and put it in your mod. Clear? I mean it helps you?

Share this post


Link to post

Short link
Share on other sites
3 часа назад, Mixaill сказал:

Unified Editor for WoT 1.7.1:

Новый интерфейс, ух! Ещё и с тёмной темой, и проблемы с масштабированием ушли, которые были в BWWE! Красота!:great:

Share this post


Link to post

Short link
Share on other sites

Некоторые остались: очень фигово работает главное меню на HiDPI экранах.

Share this post


Link to post

Short link
Share on other sites
15 минут назад, Mixaill сказал:

Некоторые остались:

И кое-что сломали. В BWWE название вкладок было видно, хоть и мелко. А теперь только первая буква, если попытаться восстановить расположение элементов интерфейса как в BWWE.

image.thumb.png.907371aa4c1fad2c82ad69e40e90a846.png

Share this post


Link to post

Short link
Share on other sites

No more tank position in hangar button

No hide everything button

No more create duplicate space or at least save as button.

 

  :(  Can this be fixed?

At least at the next update.

Edited by olix_vameshu
  • Upvote 2

Share this post


Link to post

Short link
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...