Mixaill Posted December 5, 2022 Share Posted December 5, 2022 Будет, ждём билд 1 @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
MuzMods Posted December 13, 2022 Share Posted December 13, 2022 Добрый вечер, вопрос такой, возможен ли экспорт из UE в Blender? Если что, сорян, в теме модинга wot не силен, ищу способ ангар в wot blitz перенести @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
UnitedUnified Posted February 3, 2023 Share Posted February 3, 2023 Как импортировать ангар в игру? How to import hangar to the game? @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
SkepticalFox Posted February 3, 2023 Share Posted February 3, 2023 (edited) @UnitedUnified manual: !readme/howto_use_result_content.txt @MuzMods мой плагин почти научился импорту карты в Blender - https://www.koreanrandom.com/forum/topic/28240-blender-tank-viewer/ Пока без материалов и с кучей багов, но хоть что-то Edited February 3, 2023 by SkepticalFox 2 @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
Vadimix35 Posted February 5, 2023 Share Posted February 5, 2023 04.02.2023 в 01:01, SkepticalFox сказал: @UnitedUnified manual: !readme/howto_use_result_content.txt @MuzMods мой плагин почти научился импорту карты в Blender - https://www.koreanrandom.com/forum/topic/28240-blender-tank-viewer/ Пока без материалов и с кучей багов, но хоть что-то Для какой версии блендера? @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
SkepticalFox Posted February 5, 2023 Share Posted February 5, 2023 @Vadimix35 последней - 3.4.1 @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
Vadimix35 Posted February 5, 2023 Share Posted February 5, 2023 @SkepticalFox спасибо....надо будет попробовать @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
UnitedUnified Posted February 8, 2023 Share Posted February 8, 2023 @SkepticalFox, игра просто закрывается. Я все сделал как надо но просто выводит ошибку. @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
UnitedUnified Posted February 8, 2023 Share Posted February 8, 2023 04.02.2023 в 01:01, SkepticalFox сказал: @UnitedUnified manual: !readme/howto_use_result_content.txt @MuzMods мой плагин почти научился импорту карты в Blender - https://www.koreanrandom.com/forum/topic/28240-blender-tank-viewer/ Пока без материалов и с кучей багов, но хоть что-то не работает @freak527, знаешь почему у меня не работает ангар? Я сделал все как howto_use_result_content.txt но не работает. 그게 뭐죠,그것은 배송되지 않습니다 나는 죽을 갔다 도움,@회의적폭스 @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
freak527 Posted February 10, 2023 Share Posted February 10, 2023 @UnitedUnified sorry, i think i can't help you. In my opinion the here linked Editor is not compatible with the actual Client Version. @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
olix_vameshu Posted February 10, 2023 Share Posted February 10, 2023 1 hour ago, freak527 said: @UnitedUnified sorry, i think i can't help you. In my opinion the here linked Editor is not compatible with the actual Client Version. It is compatible, my hangars are still working with this version. 1 @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
UnitedUnified Posted February 10, 2023 Share Posted February 10, 2023 1 час назад, olix_vameshu сказал: It is compatible, my hangars are still working with this version. you can help to me? if install hangar my game close's in launc h step 1 @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
UnitedUnified Posted February 20, 2023 Share Posted February 20, 2023 10.02.2023 в 19:46, freak527 сказал: @UnitedUnified sorry, i think i can't help you. In my opinion the here linked Editor is not compatible with the actual Client Version. Thank you for reminding me about the version in WOTMods. My hangar works with the version from this site. @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
Mixaill Posted May 27, 2023 Share Posted May 27, 2023 (edited) Unified Editor for WoT 1.21 * https://download.openwg.net/editor/unified_editor_1.21.0.0.7z * https://wgmods.net/4895 (будет доступен после выхода обновления / will be available after 1.21 release) --- 1) * обратите внимание, что для корректной работы своих ангаров, необходимо в любой из чанков докинуть секцию. Пример можно найти в res\spaces\hangar_v3\0000ffffo.chunk * note that to make your hangars work correctly, you need to add the following section to any of the chunks. The example can be found in res\spaces\hangar_v3\0000ffffo.chunk <ComplexObject> <editorOnly> <hidden> false </hidden> <frozen> false </frozen> </editorOnly> <visibilityMask> 4294967295 </visibilityMask> <metaData/> <transform> <row0> 1.000000 0.000000 0.000000 </row0> <row1> 0.000000 1.000000 0.000000 </row1> <row2> 0.000000 0.000000 1.000000 </row2> <row3> 13.215075 6.167755 99.045906 </row3> </transform> <instanceUUID> 5b969a6e-52d5-4687-933b-0259d1f719da </instanceUUID> <version> 3 </version> <GameObjects> <GameObject> <name> Rules </name> <UUID> 6ab5b2fb-b3ea-4119-ab07-adc459d67215 </UUID> <flags> 0 </flags> </GameObject> </GameObjects> <components> <ComponentPool> <type> Transform </type> <version> 1 </version> <component> <objectIndex> 0 </objectIndex> <flags> 3 </flags> <config> <property> <name> Position </name> <value> 0 0 0 </value> </property> <property> <name> Scale </name> <value> 1 1 1 </value> </property> <property> <name> Rotation </name> <value> 0 0 0 </value> </property> </config> </component> </ComponentPool> <ComponentPool> <type> CameraRule </type> <version> 1 </version> <component> <objectIndex> 0 </objectIndex> <flags> 3 </flags> </component> </ComponentPool> </components> </ComplexObject> ---- 2) * Обратите внимание, что при сохранении изменного ангара данный кусок может исчезнуть. Между сохранением и компиляцией ангара его необходимо заново вставлять в чанк. * Note that when saving a modified hangar, this fragment may disappear. Before compiling the hangar it must be reinserted into the chunk. <ComponentPool> <type> CameraRule </type> <version> 1 </version> <component> <objectIndex> 0 </objectIndex> <flags> 3 </flags> </component> </ComponentPool> Edited May 27, 2023 by Mixaill 5 @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
olix_vameshu Posted June 11, 2023 Share Posted June 11, 2023 (edited) On 5/27/2023 at 2:35 PM, Mixaill said: Unified Editor for WoT 1.21 * https://download.openwg.net/editor/unified_editor_1.21.0.0.7z * https://wgmods.net/4895 (будет доступен после выхода обновления / will be available after 1.21 release) --- 1) * обратите внимание, что для корректной работы своих ангаров, необходимо в любой из чанков докинуть секцию. Пример можно найти в res\spaces\hangar_v3\0000ffffo.chunk * note that to make your hangars work correctly, you need to add the following section to any of the chunks. The example can be found in res\spaces\hangar_v3\0000ffffo.chunk <ComplexObject> <editorOnly> <hidden> false </hidden> <frozen> false </frozen> </editorOnly> <visibilityMask> 4294967295 </visibilityMask> <metaData/> <transform> <row0> 1.000000 0.000000 0.000000 </row0> <row1> 0.000000 1.000000 0.000000 </row1> <row2> 0.000000 0.000000 1.000000 </row2> <row3> 13.215075 6.167755 99.045906 </row3> </transform> <instanceUUID> 5b969a6e-52d5-4687-933b-0259d1f719da </instanceUUID> <version> 3 </version> <GameObjects> <GameObject> <name> Rules </name> <UUID> 6ab5b2fb-b3ea-4119-ab07-adc459d67215 </UUID> <flags> 0 </flags> </GameObject> </GameObjects> <components> <ComponentPool> <type> Transform </type> <version> 1 </version> <component> <objectIndex> 0 </objectIndex> <flags> 3 </flags> <config> <property> <name> Position </name> <value> 0 0 0 </value> </property> <property> <name> Scale </name> <value> 1 1 1 </value> </property> <property> <name> Rotation </name> <value> 0 0 0 </value> </property> </config> </component> </ComponentPool> <ComponentPool> <type> CameraRule </type> <version> 1 </version> <component> <objectIndex> 0 </objectIndex> <flags> 3 </flags> </component> </ComponentPool> </components> </ComplexObject> ---- 2) * Обратите внимание, что при сохранении изменного ангара данный кусок может исчезнуть. Между сохранением и компиляцией ангара его необходимо заново вставлять в чанк. * Note that when saving a modified hangar, this fragment may disappear. Before compiling the hangar it must be reinserted into the chunk. <ComponentPool> <type> CameraRule </type> <version> 1 </version> <component> <objectIndex> 0 </objectIndex> <flags> 3 </flags> </component> </ComponentPool> must be added in every single chunk or just in one? i hope it works in global.chunk Thank you. Edited June 12, 2023 by olix_vameshu @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
TUNKIST Posted June 12, 2023 Share Posted June 12, 2023 кто знает как можно создать воду в редакторе? @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
olix_vameshu Posted June 12, 2023 Share Posted June 12, 2023 1 hour ago, TUNKIST said: Who knows how to create water in the editor? search for water.xml in asset browser 1 @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
TUNKIST Posted June 26, 2023 Share Posted June 26, 2023 а кто знает, как можно открыть уже существующие картофельные карты WOT? @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
KarnHard Posted July 14, 2023 Share Posted July 14, 2023 Привет. Помогите пожалуста. Как импортировать ангар в игру? Я пробывал закидывать файлы во все папки, звук есть ангар либо не заменяет либо либо игра перед заходом в ангар вилетает. Скачал https://wotsite.net/angary-dlya-tankov/12179-novyj-anime-angar-ot-miku-remake-dlya-wot.html. Спасибо. Hello. Please help me. How to import a hangar into the game? I tried uploading files to all folders, the sound is there, the hangar either does not start or the game crashes before entering the hangar. Downloaded https://wotsite.net/angary-dlya-tankov/12179-novyj-anime-angar-ot-miku-remake-dlya-wot.html. Thanks @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
Leonardo_Shpah Posted July 25, 2023 Share Posted July 25, 2023 (edited) @Mixaill, здравствуйте, при работе с ангаром возникла проблема, ваши строки они не работают, я закинул в один чанк (который только и был) и подправил координаты, экспортировал в игру и ничего, камера до сих пор не работает. И да, может и знаете решение проблемы, я сделал анимацию вентиляторов сзади ангара, и она не воспроизводится, хотя в файлах есть экспортированный вариант анимации и в UE он воспроизводится сам. Edited July 25, 2023 by Leonardo_SRDA @ Quote Link to comment Short link Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.