TonCZ 0 #518237 Posted May 30 (edited) 14 minutes ago, VLBRTN said: Maybe, it have wrong file format or image resolution. Or you just not added it into your game. hmm i replaced the original .dds contents with my own texture so it's the same resolution plus format and then exported it through the compiler. But I think I know where the issue is Found the issue!! Edited May 30 by TonCZ Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
VLBRTN 122 #518240 Posted May 30 11 минут назад, TonCZ сказал: Found the issue!! Gracias! Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
Mixaill 1,524 #518390 Posted June 1 Unified Editor for WoT 1.17.0 https://download.openwg.net/editor/latest https://wgmods.net/4895 3 Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
Vadimix35 0 #518399 Posted June 1 @Mixaill спасибо Михайл большое....... Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
filchakov1998komp 0 #518462 Posted June 1 (edited) Ребята, кто знает как придать модели значение Terrain? Ну или хотя бы сделать так, чтобы можно было декали ставить на нее, в виде разлитой смолы либо грунтовой дороги? накладываю на свою карту, а оно появляется только в низу на самом ландшафте. Edited June 1 by filchakov1998komp Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
MrJuiceMr 1 #518629 Posted June 3 (edited) @Vadimix35 привет, ты не знаешь как предать моему объекту или модели значение - Terrain? Либо самому сделать модель Terrain. Просто только на него накладываются декали, трава и разные эффекты. Кто поможет с этим, пожалуйста Edited June 3 by MrJuiceMr Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
VLBRTN 122 #518643 Posted June 3 @filchakov1998komp, @MrJuiceMr Вроде, это делается в Tool Options декали. Точно не вспомню, UE я давно снес. Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
MrJuiceMr 1 #518699 Posted June 4 @VLBRTN да, спасибо. На счёт декали. Там можно сменить значение "отображения" с terrain на object. Но все равно главный вопрос в том, чтобы кисточкой садить траву именно на модели с Макса, а не на ландшафте, который создаётся стандартно с новой картой Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
VLBRTN 122 #518734 Posted June 4 6 часов назад, MrJuiceMr сказал: Но все равно главный вопрос в том, чтобы кисточкой садить траву именно на модели с Макса, а не на ландшафте, который создаётся стандартно с новой картой Такое, вроде, вообще невозможно. Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
MrJuiceMr 1 #518757 Posted June 5 @VLBRTN Я в ручную короче сделал это 😂 1 Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
AkTeP 0 #522267 Posted July 22 ребят, конечно это будет каким-то бредом, но как можно создать свою дорогу, при помощи road.xml (unified editor)? Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
olix_vameshu 62 #522299 Posted July 23 18 hours ago, AkTeP said: guys, of course it will be some kind of nonsense, but how can you create your own road using road.xml (unified editor)? You just need to add road.xml from asset and there you can choose your textures. Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
AkTeP 0 #522314 Posted July 23 3 часа назад, olix_vameshu сказал: You just need to add road.xml from asset and there you can choose your textures. not well, I understood it, but how can you create a road from a Road Point (as this thing is called in the scene browser)? (constantly throwing out road.xml from Asset Browser to the main stage is not an option). 3 часа назад, olix_vameshu сказал: guys, of course it will be some kind of nonsense, but how can you create your own road using road.xml (unified editor)? I understood everything what was the problem (in the coke settings, which key was missing) Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites