MuRaMiHa 115 #536179 Posted August 7, 2023 @Mixaill? Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
Pbody_iwnl 0 #536417 Posted August 18, 2023 @olix_vameshu Такой вопрос: можно ли без помощи Unified Editor вернуть положение камеры в ангаре? Разработчики теперь используют prefab для ангаров. Возможно ил это как-то пофиксить,там на 19 странице у человека такая же история как и у меня . Заранее спасибо Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
olix_vameshu 71 #536419 Posted August 19, 2023 9 hours ago, Pbody_iwnl said: @olix_vameshu Such a question: is it possible to return the position of the camera in the hangar without the help of the Unified Editor? Developers now use prefab for hangars. Perhaps, or fix it somehow, there, on page 19, a person has the same story as mine. Thank you in advance No it's not. We need to use the .prefab for every single hangar we have. Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
Pbody_iwnl 0 #536426 Posted August 19, 2023 (edited) @olix_vameshu Как сделать личные prefab для hangar_premium_v2 , hangar_V2 и так далее? @olix_vameshu Я наверное переформулирую вопрос: Возможно ли на нынешней версии игры пересобрать старые ангары до 1.0 ,чтобы положение камеры работали исправно? И да,заранее спасибо за ответ Edited August 20, 2023 by Pbody_iwnl Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
olix_vameshu 71 #536445 Posted August 20, 2023 19 hours ago, Pbody_iwnl said: @olix_vameshu Как сделать личные prefab для hangar_premium_v2 , hangar_V2 и так далее? @olix_vameshu Я наверное переформулирую вопрос: Возможно ли на нынешней версии игры пересобрать старые ангары до 1.0 ,чтобы положение камеры работали исправно? И да,заранее спасибо за ответ No i'm not gonna make especially for those, i'm sick of people who stole mods. 3 Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
olix_vameshu 71 #536453 Posted August 21, 2023 (edited) On 5/27/2023 at 1:35 PM, Mixaill said: Unified Editor for WoT 1.21 * https://download.openwg.net/editor/unified_editor_1.21.0.0.7z * https://wgmods.net/4895 (будет доступен после выхода обновления / will be available after 1.21 release) --- 1) * обратите внимание, что для корректной работы своих ангаров, необходимо в любой из чанков докинуть секцию. Пример можно найти в res\spaces\hangar_v3\0000ffffo.chunk * note that to make your hangars work correctly, you need to add the following section to any of the chunks. The example can be found in res\spaces\hangar_v3\0000ffffo.chunk <ComplexObject> <editorOnly> <hidden> false </hidden> <frozen> false </frozen> </editorOnly> <visibilityMask> 4294967295 </visibilityMask> <metaData/> <transform> <row0> 1.000000 0.000000 0.000000 </row0> <row1> 0.000000 1.000000 0.000000 </row1> <row2> 0.000000 0.000000 1.000000 </row2> <row3> 13.215075 6.167755 99.045906 </row3> </transform> <instanceUUID> 5b969a6e-52d5-4687-933b-0259d1f719da </instanceUUID> <version> 3 </version> <GameObjects> <GameObject> <name> Rules </name> <UUID> 6ab5b2fb-b3ea-4119-ab07-adc459d67215 </UUID> <flags> 0 </flags> </GameObject> </GameObjects> <components> <ComponentPool> <type> Transform </type> <version> 1 </version> <component> <objectIndex> 0 </objectIndex> <flags> 3 </flags> <config> <property> <name> Position </name> <value> 0 0 0 </value> </property> <property> <name> Scale </name> <value> 1 1 1 </value> </property> <property> <name> Rotation </name> <value> 0 0 0 </value> </property> </config> </component> </ComponentPool> <ComponentPool> <type> CameraRule </type> <version> 1 </version> <component> <objectIndex> 0 </objectIndex> <flags> 3 </flags> </component> </ComponentPool> </components> </ComplexObject> ---- 2) * Обратите внимание, что при сохранении изменного ангара данный кусок может исчезнуть. Между сохранением и компиляцией ангара его необходимо заново вставлять в чанк. * Note that when saving a modified hangar, this fragment may disappear. Before compiling the hangar it must be reinserted into the chunk. <ComponentPool> <type> CameraRule </type> <version> 1 </version> <component> <objectIndex> 0 </objectIndex> <flags> 3 </flags> </component> </ComponentPool> @Mixaill Can you confirm to us if we will receive the updated UE for 1.22? I've tried the hangars on CT but they are not working. They work only on 1.21.1.1. Edited August 21, 2023 by olix_vameshu Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
TUNKIST 1 #536616 Posted September 3, 2023 (edited) Всем привет. Кто знает, как это пофиксить? Все тайлы в папке 00_Tiles имеются (в .dds формате). Пробовал в .png перевести, всё равно не помогло. Заранее Спасибо! Edited September 3, 2023 by TUNKIST Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
SkepticalFox 1,445 #536618 Posted September 3, 2023 @TUNKIST насколько помню, то атласы нужно распаковать в .atlas файл, чтобы его открывал UE https://kr.cm/f/t/29351/c/516084/ Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
MuRaMiHa 115 #536647 Posted September 6, 2023 @Mixaill, есть новости по UE? Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
Mixaill 1,737 #536648 Posted September 6, 2023 В процессе, скоро будет, 5 Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
MuRaMiHa 115 #536649 Posted September 6, 2023 4 минуты назад, Mixaill сказал: В процессе, скоро будет, Понял, спасибо! 2 Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
TUNKIST 1 #536797 Posted September 9, 2023 будет ли 1.22? Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
MuRaMiHa 115 #536799 Posted September 9, 2023 (edited) 39 минут назад, TUNKIST сказал: будет ли 1.22? Сказали что скоро будет, ждем. Edited September 9, 2023 by MuRaMiHa 2 Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
Mixaill 1,737 #536876 Posted September 11, 2023 (edited) Unified Editor for WoT 1.22.0 https://download.openwg.net/editor/unified_editor_1.22.0.0.7z https://wgmods.net/4895 - больше не теряет секцию с камерой (однако в свои старые ангары копипастить до сих пор нужно самому, смотрите https://koreanrandom.com/forum/topic/45741-/?do=findComment&comment=534949 - внимание для Lesta: поскольку ассеты в клиенте другие (а именно, hangar_v3 в лесте другой/устаревший), у вас камера будет дохлая даже если добавите нужную секцию. Необходимо также скопипастить префабы из hangar_v3 в свой спейс и перебить пути в хмлках Edited September 11, 2023 by Mixaill 7 Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
Pbody_iwnl 0 #536877 Posted September 11, 2023 @Mixaill Спасибо,будем работать! Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
Leonardo_SRDA 3 #537054 Posted September 20, 2023 (edited) Кто можешь подсказать? Я сделал звуки для своего ангара, хочу закинуть в unified editor и мне выдаёт ошибку "there is no editor factory for resource". Как закинуть в UE звуки, чтобы можно было отредактировать их положение и они адекватно работали? Просто, почему то в hangar_v3 там всё закинуто и в 3D нормально работает. Edited September 20, 2023 by Leonardo_SRDA Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
Incoming 0 #538315 Posted November 9, 2023 What is the best fix for this? I have tried several things and nothing has worked yet. New to using the software and attempting to import maps has proven difficult. There is only one forum talking about this, and it has been abandoned for three years. Any ideas will be attempted. Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
Leonardo_SRDA 3 #538450 Posted November 15, 2023 09.11.2023 в 08:40, Incoming сказал: What is the best fix for this? I have tried several things and nothing has worked yet. New to using the software and attempting to import maps has proven difficult. There is only one forum talking about this, and it has been abandoned for three years. Any ideas will be attempted. Most likely, your project has completely died (which I had). Try to copy the project in the /spaces folder and run a copy of it. If it didn't help, recreate it. Better write down what happened and how you did it, maybe I know other ways to fix it. Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
MuRaMiHa 115 #538679 Posted November 26, 2023 (edited) ...фикс был найден. x) Edited November 26, 2023 by MuRaMiHa Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites