Jump to content
Korean Random
ribbed

Unified Editor (World Editor) for mod creators

Recommended Posts

Добрый день!
Как сказать MayaExporter, что нужно еще использовать NM/AO/SM и т.д.?
Использую Maya 2016 года
---
Good day!
How to tell MayaExporter, that it need to use NM/AO/SM etc.?
I use Maya 2016

Edited by VLBRTN

Share this post


Link to post

Short link
Share on other sites
On 6/17/2021 at 1:49 PM, kinasura said:

I can't fix tracks. They always go into the ground. This is main reason not to release the hangar.shot_1872.thumb.jpg.e693aebb8319c09c04aa70826eb88506.jpg

That's a shame :( I guess we will have to wait then.

Share this post


Link to post

Short link
Share on other sites
9 минут назад, aboutthat сказал:

That's a shame :( I guess we will have to wait then.

Problem already solved.

Edited by VLBRTN
  • Upvote 1

Share this post


Link to post

Short link
Share on other sites
50 минут назад, VLBRTN сказал:

Что изменилось, если не секрет?

Секрет. Конечно не секрет. Странный вопрос. Поддержка новой версии WoT.

Edited by yepev

Share this post


Link to post

Short link
Share on other sites

Доброго дня.....а подскажите, смотрю ваш демо как бы движок,(вещь хорошая)., меня интересует вопрос о импорте объектов из игры, чтобы добавить объект. Пробовал перебросить уже , но он не отображает.Подскажите где что и как плиз? Mixaill , 

Edited by Vadimix35

Share this post


Link to post

Short link
Share on other sites
13 hours ago, Vadimix35 said:

Подскажите где что и как плиз

переименуй расширения у ресурсов из игры:

.primitives_processed -> .primitives

.visual_processed -> .visual

Share this post


Link to post

Short link
Share on other sites

@SkepticalFox Да действительно...хорошо...а теперь вопрос такой...путь к тексутрам я так понял в visual находятся, но как декомпилировать его, чтоб пути к текстурам он автоматом принимал?

Image 2.jpg

Share this post


Link to post

Short link
Share on other sites
54 minutes ago, Vadimix35 said:

чтоб пути к текстурам он автоматом принимал?

не понял, просто распакуй текстуры в res/ по тем же путям, что в .visual, и ничего декомпилировать не нужно

 

Share this post


Link to post

Short link
Share on other sites

Разобрался, текстуры в разных папках.....но покоя не дает переименование их....

 

 

Edited by Vadimix35

Share this post


Link to post

Short link
Share on other sites

@SkepticalFox Почему модели надо переименовать? Почему они так не принимают? Переименовываваю сутки уже 

primitives_processed -> .primitives

.visual_processed -> .visual

Share this post


Link to post

Short link
Share on other sites
10 hours ago, Vadimix35 said:

Переименовываваю сутки уже 

:ph34r: зачем, можно же скриптом переименовать все за раз

ну или через total commander какой-нибудь...

в соседней теме у нас и скрипты на питоне для этого есть

 

Share this post


Link to post

Short link
Share on other sites
01.11.2019 в 22:45, olix_vameshu сказал:

Hello everybody, i have reconvert again(29 times i guess) the Hangar premium v2. With a little help from @goofy67 ,this hangar will be on donwload this weekend on his webpage http://www.goofy67-wot.de/index.html and also on Wgmod.net, if they will accept that.

 

All what i have convert it before in older posts it's lost, my old laptop(hdd) died, and i couldn't recover anything, so i buyed a new one,this time a gaming series, and i restarted all the conversion redownload old versions of wot.

 

Now is looking allmost as the original one, but the first version will be without environment sounds or music. Here wil help me @Drweb7_1.

 

We(me and @goofy67) decided to recreate some old hangars, so there will be more. Till then gg!

shot_007.thumb.jpg.7bd72525a210388a25dc9bf314c71837.jpg

shot_006.thumb.jpg.1bbb027d1b03b5bfaac24c6809126ece.jpg

shot_005.thumb.jpg.e6a872fb705304b3cde2e07e60e32b38.jpg

shot_014.thumb.jpg.fa87c7643091088803b9fe6d95fe52b4.jpg

shot_011.thumb.jpg.5cbba969de1446cb1bd63370a4982543.jpg

shot_013.thumb.jpg.594b401d6f1859b9042753ac466e9efc.jpg

shot_012.thumb.jpg.aca3e2681ef1df50ef5336576072d1fe.jpg

shot_010.thumb.jpg.c7d08bc1345a7f815c6fc86bd65d2351.jpg

shot_008.thumb.jpg.4c6a3ddd9a2c531b93feadbe80e0eccf.jpg

 

How can I open and edit this hangar in Unfield Editor? 

Share this post


Link to post

Short link
Share on other sites

Люди, где брать файлы чтобы прога кушала? Кидаю в папку spaces файлы из C:\Games\World_of_Tanks\res\packages, но оттуда space.settings она читать не хочет)

Share this post


Link to post

Short link
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...