kinasura 13 #493719 Posted December 8, 2020 Ребят, вы конечно занятые, понимаю, но как всё-таки в ангаре создать звук и преписать ему событие? Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
Mixaill 1,737 #493778 Posted December 8, 2020 Unified Editor 6.6 for World of Tanks 1.11.0 * OpenWG: http://download.openwg.net/editor/unified_editor_1.11.0.0.zip * WGMods.net: https://wgmods.net/4895/ 5 Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
Cola 0 #494492 Posted December 21, 2020 @kinasuraDo you intend to publish that old Christmas hangar when finished? looks cool Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
kinasura 13 #494869 Posted December 27, 2020 21.12.2020 в 10:09, Cola сказал: @kinasuraDo you intend to publish that old Christmas hangar when finished? looks cool Of course, but there are problems with the sounds, and they aren't resolved. I must wait for answer... Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
Mixaill 1,737 #494872 Posted December 27, 2020 (edited) Идея какая в WWise Authoring Tools открываем последний проект ( [WG] WWISE project for WoT - Страница 7 - Создание модов: общие вопросы - Korean Random ) * создаем в нем банку * докидываем в эту банку нужные ивенты * генерируем банку * забираем <wwise_project>/GeneratedSoundBanks/WinHighRes/SoundbanksInfo.xml * кладем его в <ue_root>/res/audioww/SoundbanksInfo.xml после этого в UE появится возможность выбрать звуки, которые были экспортированы в банку. Edited December 27, 2020 by Mixaill 4 Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
kinasura 13 #494930 Posted December 29, 2020 (edited) Попытался вот, ничего не появляется. Что-то упускаю видимо... Могу скинуть файлы, если это как-то повлияет ._. В идеале, я хочу увидеть на примере, поэтапно на скринах или видео, может я где-то что-то нажал. Ну вот серьёзно, не понимаю в чём подвох. Edited December 29, 2020 by kinasura Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
Cola 0 #495122 Posted January 2, 2021 when can we roughly get this hangar @kinasura Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
Willster419 18 #496109 Posted January 25, 2021 Can I use this to modify the borders of a map? They are similar files, so maybe it's possible? Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
SkepticalFox 1,445 #496111 Posted January 25, 2021 1 hour ago, Willster419 said: Can I use this to modify the borders of a map? What exactly are you asking about? Like this: https://kr.cm/f/t/5930/ ? Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
Willster419 18 #496112 Posted January 25, 2021 1 minute ago, SkepticalFox said: What exactly are you asking about? Like this: https://kr.cm/f/t/5930/ ? I saw that, but that modifies the 2d "floor". I mean to modify the 3d "wall". Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
Mixaill 1,737 #496151 Posted January 26, 2021 Unified Editor 6.6 for World of Tanks 1.11.1.0 https://download.openwg.net/editor/latest @kinasura в комплекте есть исправный Soundbanksinfo.xml по пути /res/audioww/ 3 Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
Mixaill 1,737 #498311 Posted March 2, 2021 Unified Editor 6.6 for World of Tanks 1.12.0.0 https://download.openwg.net/editor/latest https://wgmods.net/4895/ 2 Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
olix_vameshu 71 #498676 Posted March 6, 2021 Hello @Mixaill, There is an error when i try to open the UE 1.12 Do you have any ideea how to fix it? Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
P.S.Enot 416 #498679 Posted March 6, 2021 тож ошибка эта выскакивает Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
Mixaill 1,737 #498728 Posted March 7, 2021 @olix_vameshu @P.S.Enot Please attach your <editor_folder>/unified_editor/unifiededitor.log Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
P.S.Enot 416 #498730 Posted March 7, 2021 (edited) 3 часа назад, Mixaill сказал: @olix_vameshu @P.S.Enot Please attach your <editor_folder>/unified_editor/unifiededitor.log нет такого файла unifiededitor.log с логом в этой папки unified_edito. понимаю что скорее всего я запускаю что ее не как ну и как не как не пойму и программа сама находмтся сначала в этой папке lite_ue_1.12 Edited March 7, 2021 by P.S.Enot Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
olix_vameshu 71 #498738 Posted March 7, 2021 1 hour ago, P.S.Enot said: нет такого файла с логом в этой папки unifiededitor.log. понимаю что скорее всего я запускаю что ее не как ну и как не как не пойму и программа сама находмтся сначала в этой папке lite_ue_1.12 Yeap, since unifiededitor.exe file cannot run, it's not able to create an unifiededitor.log :( Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
Mixaill 1,737 #498756 Posted March 7, 2021 8 часов назад, P.S.Enot сказал: нет такого файла unifiededitor.log с логом в этой папки unified_edito. понимаю что скорее всего я запускаю что ее не как ну и как не как не пойму и программа сама находмтся сначала в этой папке lite_ue_1.12 Должно быть вот такая раскладка по каталогам Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
P.S.Enot 416 #498759 Posted March 7, 2021 (edited) 51 минуту назад, Mixaill сказал: Должно быть вот такая раскладка по каталогам Вот именно так и есть и именно этот файл я запускаю и выскакивает ошибка которую показал вам на скрине пользователь olix_vameshu Edited March 7, 2021 by P.S.Enot Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites
kinasura 13 #498800 Posted March 8, 2021 А это что значит? "Message: ASSERTION FAILED: !"PackedSection is currently read-only" D:\devs\lite_ue\programming\bigworld_client\lib\resmgr\packed_section.cpp(600)" файлы не читаются, или что-то подобное? Quote Share this post Link to post Short link Share on other sites