Jump to content
Korean Random

abel1502

User
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Noob

Recent Profile Visitors

48 profile views
  1. У меня не ломается. Ты, вероятно, забыл вызвать старую функцию
  2. urllib2, встроенный в питон, корректно работает в танках, если вы хотите именно хттп. А для низкоуровнего - да, сокеты и надо юзать. С ними возникают какие-то проблемы, или вы просто не уверены, как подойти к написанию скрипта в целом? *Пардон за мелкий шрифт, хз почему так
  3. Those are the APIs of the BigWorld engine, which is closed-source and somewhat hard to obtain. However, this seems to feature documentation for an old version, which is, as far as I can say, mostly still accurate Keep in mind, though, that BigWorld.player(), for example, returns an instance of PlayerAccount or PlayerAvatar in different contexts, which are defined inside wargaming's code, hence are present in the decompiled code. This is true for vehicles, arenas and lots of other things, although I can't be more precise since I don't have too much experience with all this
  4. @StranikS_Scan , а можете выложить исходник "Disassemble selected Object", если оно на питоне реализовано? Оно ведь даёт больше, чем dis.dis, насколько я понимаю, а я бы хотел несколько расширить эту штуку для кое-какого частного случая
  5. You're calling New_onHealthChanged from itself infinitely, which is exactly what the exception says: "maximum recursion depth exceeded". Just read the logs carefully next time
  6. А кто-нибудь сталкивался с проблемой, что wot-transmission почти сразу же после запуска закрывается, хотя сам клиент игры продолжает запускаться? ЭДИТ: А, пардон, нашёл в треде
×
×
  • Create New...