Jump to content
Korean Random

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/25/2021 in all areas

  1. 1 point
    День добрый. Сегодня будут настройки для отдельных модов - файлы в шапке темы. Для pmod - сессионная статистика - это немного дополненный вариант того, что уже есть в составе данного мода: Для marksOnGunExtended (% до отметки на стволе) автора spoter:
  2. 1 point
    Hi Everyone! So, I finally got around to learning python (still not actually done that..) and I have made a mod: https://github.com/Arkhorse/IVM The issue is that I am trying to get the current ammo count, and then play events based on the count. I am unable to find where that info is at. The rest I can do. Also, if you know of ways to improve this, dont hesitate to mention it! Thanks
  3. 1 point
    Всем привет! В скором времени ожидается выход обновления 1.11.1, которое начнёт появляться на игровых серверах со следующего понедельника (25 января). Даты выхода: CN: 25 января ASIA: 25 января NA: 26 января CIS: 27 января EU: 27 января Новые каталоги для размещения модификаций: ./mods/1.11.1.0/ и ./res_mods/1.11.1.0/ --- Hey all! Patch 1.11.1 is going to be released since January, 25 Release dates: CN: January, 25 ASIA: January, 25 NA: January, 26 CIS: January, 27 EU: January, 27 The mods folders will be renamed to: ./mods/1.11.1.0/ and ./res_mods/1.11.1.0/
  4. 1 point
    from skeletons.gui.battle_session import IBattleSessionProvider from helpers import dependency def getState(): guiSessionProvider = dependency.descriptor(IBattleSessionProvider) guiSessionProvider.shared.ammo.getGunReloadingState().getTimeLeft()
×
×
  • Create New...